اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۴۵۵

آرژانتین تا کنون موافقت کتبی‌اش برای سفر به ایران را اعلام نکرده است

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: درمسابقات جام باشگاه‌های جهان در اصفهان تیم‌های اول و دوم ۴ کشور برتر دنیا که در فوتسال را دعوت می کنیم و در نهایت این مسابقات با ۸ تیم برگزار می شود.
۱۶:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی در مورد سفر یک روزه دیروز خود به اصفهان گفت: در سفر دیروز من به در ابتدا به دنبال ۲ منظور به اصفهان رفتم یکی جلسه با هیأت فوتبال استان اصفهان جهت هماهنگی و برگزاری مسابقات ۴ جانبه برترین تیم‌های ملی جهان و همچنن جلسه دیگری با باشگاه گیتی‌پسند جهت برگزاری جام باشگاه‌های جهان داشته باشم.

وی در ادامه گفت: در ابتدا به دیدار هراتیان، رئیس هیأت فوتبال اصفهان رفتم و به اتفاق یک بازدیدی هم از استادیوم ۶ هزار نفری ۲۵ آبان داشتیم و معلوم بود که این سالن از زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا که در اصفهان برگزار شده بود تاکنون دستخوش تغییرات زیادی نبوده است. البته این سالن مشکلاتی دارد که باید تا زمان برگزاری مسابقات ۴ جانبه برطرف شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: بعد از این دیدار در جلسه‌ای که با هراتیان و اعضای هیأت فوتبال برگزار شد در این جلسه توافقاتی داشتیم پیرامون تقسیم کار و شرح وظایف و نقش اسپانسر و فدراسیون فوتبال و همچنین هیأت فوتبال در این مسابقات بود که در نهایت صورتجلسه‌ای مبنی بر تقسیم کار به صورت کتبی منعقد گردید.

ترابیان گفت: بعد از این نشست، جلسه دیگری با جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند و عراقی‌زاده قائم مقام این باشگاه داشتم و پیرامون برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان بحث شد.

وی افزود: در این جلسه نحوه برگزاری مسابقات، تعداد تیم‌های مورد نظر و همچنین زمان برگزاری این مسابقات مورد بررسی قرار گرفت که زمان برگزاری این مسابقات را باشگاه گیتی‌پسند در اردیبهشت سال آینده پیشنهاد داد و قرار بر این شد که ما از ۴ کشور دنیا که در فوتسال حرف اول را می‌زنند و همه آنها از لحاظ فنی در فوتسال بسیار برجسته‌اند تیم‌های اول و دوم را جهت برگزاری این مسابقات دعوت کنیم که در نهایت این مسابقات با ۸ تیم برگزار شود.

وی همچنین در مورد مسابقات ۴ جانبه برترین‌ تیم‌های ملی فوتسال که قرار بود با حضور روسیه، قزاقستان، آرژانتین و ایران در اصفهان برگزار شود، گفت: تا به امروز دو تیم روسیه و قزاقستان موافقت نهایی خود را اعلام کردند و آرژانتین موافقیت ضمنی خود را اعلام نموده اما هنوز موافقت نهایی خود را اعلام نکرده به این دلیل که از ما زمان خواستند تا در این مورد بررسی نمایند به این دلیل که تعدادی از بازیکنان ما در اروپا لژیونر هستند و باید با باشگاه‌های خود هماهنگ کنند .

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین