اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۳۲

نريمان‌جهان: رضايتنامه‌ام بدون شرط و شروط صادر مي‌شود

از گسترش و شخص زنوزي بابت اجازه ماندنم، متشكرم!
۱۰:۱۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سامان نريمان جهان، هافبك گلزن تراكتوري‌ها كه تازه از بند مصدوميت رهايي پيدا كرده است بعد از مدت‌ها حرف و حديث مجوز بازي او و سعيد آقايي در جمع قرمزپوشان توسط باشگاه گسترش صادر شده است. البته خود سامان از محتواي اين توافق زياد با خبر نيست اما اميدوار است باشگاه تراكتورسازي در توافق جديد ارزش او را در قرارداد جديد لحاظ كند. البته نريمان جهان با حضور در تمرينات گروهي معتقد است عزم همه بازيكنان براي پيروزي مقابل فولاد و خروج از اين شرايط جزم است و جداي هر نتيجه‌اي از همين حالا مي‌خواهد هواداران همچنان به حمايت از تراكتور و توني ادامه دهند.
بالاخره وضعيت تو مشخص شد و در تراكتور ماندني شدي؟
باور كنيد خودم هم از اين موضوع هيچ اطلاعي نداشتم و در سايت‌هاي خبري متوجه اين موضوع شدم. با اين حال خيلي خوشحالم كه آقاي زنوزي بازهم حمايت خودشان را از تراكتور نشان دادن و اجازه دادند بتوانيم به اين تيم كمك كنيم.
با توجه به كيفيت بازي تو و سعيد آقايي فكر مي‌كردي كمالوند و مديرعامل گسترش به ماندن شما راضي شوند؟
هميشه در اين چند سال اخير اگر مراودات دو باشگاه تراكتور و گسترش را مرور كرده باشيد مي‌بينيد كه تعامل بسيار خوبي با يكديگر دارند. با شناختي كه من از آقاي زنوزي داشتم اين موضوع دور از ذهن نبود. البته هيچ‌كس با من حرفي نزده بود و در خبرها همآن‌طور كه ديدم از چند و چون ماجرا باخبر شدم كه مي‌توانم با تراكتور قرارداد ببندم و خوشحالم كه اين اتفاق افتاد چون واقعا تراكتور را دوست دارم و اميدوارم بتوانم دل هواداران را شاد كنم.
حتما در خبر خواندي كه براي ماندن تو و آقايي تا آخر ليگ پانزدهم چنين اجازه اي صادر شده است. يعني قرضي به تراكتور مي‌رويد؟
واقعا نمي‌دانم چه توافقي بين دو باشگاه صورت گرفته و هيچ‌كس با من هيچ تماسي نداشته تا از چند و چون ماجرا با خبر بشوم. به همين خاطر اصلا نمي‌توانم در اين خصوص اظهارنظري بكنم. اما تا آنجايي كه مي‌دانم اگر قرار است رضايتنامه من صادر شود به طور حتم مشروط نخواهد بود و رضايتنامه كامل براي انتقال من به تراكتور صادر مي‌شود.
و اگر قرار به قرضي باشد؟
من يك سال ديگر با گسترش قرارداد دارم و تا اينجاي كار با حكم سرباز در تراكتور بازي كردم اما اين كه بخواهند تا نيم فصل باشم و بعد دوباره يك سال قرارداد من وسط باشد اصلا چيز خوبي نيست. البته به نظرم اين مساله كاملا حل شده و با اين كه از ماجرا خبر ندارم اما فكر كنم رضايتنامه من به طور كامل صادر شده است.
سوال بعد اين كه تا اينجاي كار براي تراكتور رايگان بازي مي‌كردي. براي ادامه كار صحبتي در مورد مبلغ قرارداد با تو از قبل شده كه چطور به تفاهم برسيد؟
صحبتي كه نشده است و بايد مذاكره كنيم. به هرحال هركدام از تيم‌ها كه من را مي‌خواهند بايد مذاكره كنيم و تا حالا هيچ صحبتي با من نشده است.
اگر به توافق مالي نرسيد يعني نيم فصل به گسترش بر مي‌گردي؟
مطمئنا وقتي يك باشگاه بازيكني را مي‌خواهد و آن را نياز دارد بايد ارزش آن را مدنظر قرار بدهد. اين مساله اي است كه نه در فوتبال دنيا بلكه در فوتبال ما هم وجود دارد و ان شاءا... بابت اين مسايل به مشكل نخواهيم خورد.
از مصدوميت چه خبر؟
خدا را شكر كاملا برطرف شده و چند روزي است كه با ديگر بازيكنان تمرين مي‌كنم. البته چند روزي است كه حال‌مان به خاطر هادي نوروزي حسابي گرفته است چون واقعا خبر درگذشت اين بازيكن باورش سخت بود. من و ديگر افراد قطعا خبر از دل مادر، پدر و همسر و دو فرزند او نداريم اما خداوند به آنها صبر بدهد و به همه هواداران پرسپوليس اين ضايعه را تسليت مي‌گويم.
و به عنوان سوال آخر فكر مي‌كني تراكتور بتواند با توني از اين بحران خارج شود و پاياني به اين همه حاشيه باشد يا بازي با فولاد مي‌تواند پاياني به حضور پيرمرد پرتغالي باشد؟
همه تلاش ما اين است كه با انگيزه بتوانيم بعد از اين بحران به اولين برد مقابل فولاد برسيم و دوباره خودمان را در مسير كورس قهرماني قرار بدهيم. من در مورد نگه داشتن يا نداشتن يك مربي و حتي عوض كردن آن نظر بدهم اما براي هر مربي بزرگ مثل توني كه همه تبريز و بازيكنان او را دوست دارند و كارنامه موفق و مشخصي دارند در يك مقطع مشكل به وجود بيايد. قطعا توني مي‌تواند تراكتور را از اين شرايط خارج كند و اميدوارم كه با حمايت دوباره هواداران به روزهاي خوب گذشته خودمان برگرديم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین