اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۰۸
نوروزی زنده است

نورمحمدی: هیچ‌کس به خودش اجازه نمی‌دهد بازوبند کاپیتانی را ببندد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی نوروزی هنوز کاپیتان ما است و هیچ کس به خودش اجازه نمی‌دهد بازوبند کاپیتانی را ببندد.
۱۶:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا نورمحمدی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: واقعا همه ما وظیفه سنگینی داریم. بهترین دوست و رفیق خود را از دست دادیم، شرایط‌مان سخت است چون هنوز این غم را باور نکرده‌ایم. همه ما در بدترین لحظات زندگی خود قرار داریم اما سعی می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم تا قهرمان شویم و جام را با بازوبند هادی نوروزی تقدیم پسرش کنیم. 

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آرزوی هادی را برآورده کنیم و پرسپولیس قهرمان شود. نوروزی هنوز کاپیتان ما است و کسی به خودش اجازه نمی‌دهد بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

نورمحمدی عنوان کرد: هادی برای ما زنده است و ما فکر می‌کنیم او مصدوم شده به خاطر همین حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با تمام وجود بازی کنیم و تیم قهرمان شود تا هادی نوروزی خوشحال باشد. او وقتی با بازوبند کاپیتانی به زمین می‌رفت دوست داشت تیم قهرمان شود.

مدافع پرسپولیس گفت: در آخرین تمرین کلی با هم صحبت کردیم. همچنین پس از تمرین هم چند بار با هم تلفنی صحبت کردیم اما صبح شنیدیم که چه اتفاق ناگواری افتاده است.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند از شرایط بد روحی خارج شود، گفت: با اینکه کار سختی است اما سعی می‌کنیم این مسئله را انجام دهیم و به خاطر هادی هم که شده با تمام وجود بازی کنیم و قهرمان شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین