اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۹۸
به‌زودی برای آشوبی مسکن تهیه می‌کنیم تا برگردد

یعقوبی: سالارزاده برمی‌گردد اما سه بازیکن دیگر باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: سالارزاده فقط جریمه خواهد شد و در صحبت تلفنی که داشتیم قرار شد به تمرینات تیم برگردد اما سه بازیکن دیگر باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشند.
۱۴:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-کارون یعقوبی  در خصوص اینکه تکلیف 4 بازیکن مورد غضب باشگاه که از این تیم کنار گذاشته شده‌اند چه می‌شود، گفت: سعید سالارزاده با توجه به اینکه مصاحبه‌های چندان تندی علیه باشگاه انجام نداده و آبروی باشگاه را نبرده است فقط شامل جریمه ترک بدون اجازه اردو می‌شود. در صحبت تلفنی که با او داشتم وی به تمرینات تیم برمی‌گردد.

وی افزود: در خصوص شاهین مجیدی، محمد غلامی و سعید قزل شرایط فرق می‌کند. آنها به غیر از اینکه بدون اجازه اردوی تیم را در آستانه بازی با استقلال اهواز ترک کرده‌اند، با مصاحبه‌هایی که انجام دادند از هیچ اقدامی جهت توهین و تخریب باشگاه کوتاهی نکرده‌اند. ما در نامه‌ای گزارش این اقدامات را به کمیته انضباطی داده‌ایم و آنها نیز به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده‌اند تا در خصوص اقدامات خود پاسخگو باشند.

یعقوبی در مورد وضعیت فرزاد آشوبی اظهار داشت: متعهد به تهیه مسکن برای آشوبی هستیم و به زودی این کار را انجام خواهیم داد تا وی به تمرینات تیم اضافه شود.

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که چک‌های 20 درصد قرارداد بازیکنان چه زمانی پاس خواهد شد، گفت: مطمئن باشید چک‌های بازیکنان در یک هفته آینده پاس خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین