اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۷۴۴

حذف دومین هوگوپوش ایرانی از شیاپ چانگ لندن

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود مقابل نماینده اردن نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
۰۱:۴۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن ۶۷ - کیلوگرم زنان و اوزان ۶۸ - و ۸۰ + کیلوگرم مردان برگزارمی‌شود و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم برابر «احمد ابوغاش» از اردن قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را ۱۸ بر ۱۴ واگذار و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ابوالفضل پس از یک دور استراحت در مبارزه نخست نیز «دنی آندران رازیک» از کرواسی دارنده مدال تورنمنت‌های مختلف را با نتیجه ۱۴ بر ۸ از پیش رو برداشت.
پیش از این میرهاشم حسینی ملی پوش وزن ۶۸ - کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود در مرحله سوم مسابقات گرندپری در راند طلایی برابر نماینده چین تیپه نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
سجاد مردانی هوگوپوش وزن ۸۰ +کیلوگرم تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی نماینده اسلوونی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در نخستین دیدار نیز "سیدوگبانه" از ساحل عاج را شکست داده بود.
نماینده وزن ۸۰ + کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی باید با «کیو دون این» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷، دارنده مدال نقره و برنز مرحله اول و دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ و قهرمان آسیا ۲۰۱۶ مبارزه کند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴. ۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین