اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۳۲۹

امیدوارم گام‌های بلندی را به سمت ورزش قهرمانی برداریم

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه هدف از برگزاری روز ملی پارالمپیک توسعه ورزش همگانی است، گفت: امیدوارم گام‌های بلندی را به سمت ورزش قهرمانی برداریم.
۱۴:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود اشرفی درباره مراسم بزگرداشت روز و هفته ملی پارالمپیک گفت: هدف از برگزاری این مراسم توسعه ورزش همگانی در بین جامعه معلولین است و به خانواده آنها این موضوع را بقبولانیم تا فرزندان دارای معلولیت خود را وارد عرصه ورزش کنند و بتوانیم جامعه هدف خود را در بین معلولان به ویژه در ورزش همگانی توسعه دهیم.

وی ادامه داد: امسال اعزام کاروان جوانان به بازی‌های پارا آسیایی امارات در رده سنی ۱۳ تا ۲۰ سال را پیش رو داریم که پیش‌بینی شده از دل این مسابقات بتوانیم ورزشکاران بیشتری را به سمت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی سوق دهیم و ورزشکاران زیادی را در عرصه قهرمانی در رده سنی نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: با انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک سعی کردیم بتوانیم ضمن توسعه ورزش همگانی، گام‌های بلندتری را برای پیشرفت به سوی ورزش قهرمانی نیز برداریم تا در آینده افراد بیشتری را برای حضور در این عرصه داشته باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین