اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۲۹۱

بدون شکست تا فینال آسیا افتخار بزرگی است

اسطوره باشگاه الهلال عربستان پس از برد این تیم مقابل پرسپولیس و راه یابی به فینال آسیا گفت:بدون شکست تا فینال آسیا افتخار بزرگی است که الهلال همیشه این طور است.
۱۲:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل الهلال عربستان قرار گرفت که در نهایت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 6 بر 2 مغلوب نماینده سعودی شود و الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

سامی الجابر، اسطوره باشگاه الهلال پس از این بازی گفت: بدون شکست تا فینال آسیا افتخار بزرگی است که الهلال همیشه این طور است. خداوند را شاکریم به خاطر نعمت الهلال. به امید خدا جام قهرمانی از آن ماست. الهلال یعنی شادی بیشتر است.

التمیاط، هافبک سابق تیم ملی عربستان و الهلال پس از این برد و راه یابی به فینال این طور گفت: خدارو شکر. الهلال در طول ۳ سال گذشته ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و آن هم با آمار و ارقام عالی در خط دفاعی و حمله. این دست آورد حاصل تلاش زیاد دیاز و کادر مدیریتی و بازیکنان است. به همراه الهلال به عنوان بازیکن اولین جام قهرمانی آسیا را تجربه کردم و ان شا الله به عنوان یک عاشق بزودی از قهرمانی الهلال خوشحالی خواهم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین