اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۱۸۴

تذکر جدی داور به ویسی و آه و حسرت سرمربی استقلال خوزستان

در حاشیه دیدار استقلال خوزستان و نفت طلائیه بازیکن نفت به شدت مصدوم شد.
۱۷:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت طلائیه تهران در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

* نیمه اول این دو تیم بدون هیچ موقعیت خطرناک و یک بازی کسل‌کننده با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

* در نیمه دوم نفت طلائیه تهران برای اینکه از امتیاز میزبانی استفاده کند بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت بر روی دروازه استقلال خوزستان خلق کرد.

* شاگردان ویسی چشم به ضدحملات بسته بودند و تک موقعیت‌هایی که به دست آوردند حملات خطرناکی را روی دروازه نفت طلائیه به وجود آوردند.

* دقیقه ۶۸ بازی میلاد احمدی بازیکن نفت طلائیه هنگام کنترل توپ زانوی پای راستش پیچ خورد و منجر به مصدومیت شدید وی شد. بعد از این اتفاق میلاد احمدی از بازی خارج شد و به جای او هاشم بیگ‌زاده وارد زمین شد.

* دقیقه ۷۰ در یک صحنه منجر به خطا، عبدالله ویسی اعتراض شدیدی به داور کرد تا محمد مالکی داور این بازی تذکر جدی را به عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بدهد.

* دقیقه ۸۰ اولین گل این دیدار توسط عیسی آل کثیر به ثمر رسید تا نفت طلائیه یک بر صفر جلو بیفتد.

* شاگردان ویسی بعد از خوردن گل اول حملات زیادی را روی دروازه نفت طلائیه تهران به وجود آوردند. حتی توپ مهاجم استقلال خوزستان به تیرک دروازه برخورد کرد تا آه و افسوس برای ویسی و شاگردانش باشد.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه کمتر از ۱۰۰ نفر می‌باشد.

* وزش باد شدید باعث شد که سرمایی در ورزشگاه تختی تهران حاکم شود تا هواداران با شرایط سخت این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین