اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۰۸۱

ویسی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد

سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: عبدالله ویسی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و به طور کامل تحت حمایت باشگاه قرار دارد.
۱۴:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| یعقوب پیری در گفت‌وگویی، در مورد شایعه اولتیماتوم به عبدالله ویسی و اینکه در صورت باخت به نفت تهران جای خود را به سهراب بختیاری زاده خواهد داد، گفت: خیر این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد. ویسی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. باشگاه به عملکرد این مربی اعتماد کامل دارد و مطئمن هستیم در ادامه شرایط بهتر خواهد شد. با کسب 2 پیروزی جایگاه تیم بهبود پیدا می‌کند. ویسی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و حتی در حال برنامه ریزی‌ برای ادامه کار و تقویت تیم هستیم. باشگاه به طور کامل از ویسی حمایت می‌کند و اخبار در مورد تغییر مربی درست نیست.

وی در مورد وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی که از سوی عبدالله ویسی در اختیار باشگاه قرار گرفتند، اظهار داشت: بعد از دیدار امروز مقابل نفت تهران شرایط این بازیکنان مشخص می‌شود.

سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وحید شیخ‌ویسی علیه باشگاه مصاحبه کرده بود،‌گفت: شیخ‌ویسی را روز گذشته به باشگاه فرا خواندیم. او در مورد صحبت‌هایش توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت این مشکل حل شد. او هم در مورد اظهاراتش عذرخواهی کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین