اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۹۴۷

نماینده تاکستان: در مقابل سخنان واهی ترامپ سخنان روحانی، حکیمانه بود

نماینده تاکستان در مجلس گفت: سپاه پاسداران این نهاد جان‌برکف و مقدس در تمامی عرصه‌ها به دنبال ایجاد امنیت برای کشور و حفظ تمامیت ارضی است.
۱۵:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| بهمن طاهرخانی در گفت‌وگویی، با اشاره به سخنان واهی ترامپ رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا در رابطه با جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اظهار داشت: اظهارات ترامپ به‌دور از تمام قواعد سیاسی و حقوق بین‌المللی بود و همچنین سخنان وی نشان از حاکمیت غیرعقلانی داشته و دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: اگر بخواهیم به سابقه عملکرد آمریکا در حدود ۶۰ سال اخیر و بیشتر برگردیم، شاهد شرارت‌ها و جنایات فراوانی خواهیم بود که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به کشتارهای وحشتناک و دسته‌جمعی در ویتنام، سرنگونی دولت سالوادور آلنده در شیلی، کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در ایران، حمایت گروه تروریستی داعش، همکاری با طالبان در افغانستان و ... اشاره کرد.

طاهرخانی ادامه داد: ترامپ و دیگر دولت‌مردان آمریکایی بدون توجه به قوانین سخن می‌گویند و با این کار ملت آمریکا را در نظر افکار عمومی منزوی نموده و آبروی کشور خودشان را می‌برند.

وی با اشاره به برجام و تعهد بر آن بیان کرد: برجام یک تعهد بین‌المللی است که بررسی پایبندی و عدم پایبندی بر آن درواقع بر عهده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سپرده شده است که مدیرکل این آژانس بیش از ۱۰ بار اعلام کرده است ایران نسبت به برجام پایبند بوده و تخطی در آن صورت نگرفته و همچنین ریاست دولت‌های فرانسه و انگلیس همین اظهار نظر‌ها را داشته‌اند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: مسئول سیاست‌گذاری اروپا نیز با تایید عملکرد جمهوری اسلامی در رابطه با برجام عنوان کرده که مطالب ادعایی از سوی ترامپ کاملاً غیرعقلانی بود.

طاهرخانی با اشاره به سخنان وحدت آمیز حسن روحانی رئیس‌جمهور کشور بیان کرد: در مقابل سخنان واهی ترامپ سخنان حکیمانه آقای روحانی بود که به دنیا فهماند که ما به دنبال آرامش برای منطقه و مردم دنیا هستیم.

طاهرخانی در ادامه سپاه پاسداران را یکی از ارکان مهم و بی‌بدیل در حفظ نظام و امنیت مرزهای کشور دانست و تأکید کرد: ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌داند در حالی‌که این نهاد جان‌برکف و مقدس در تمامی عرصه‌ها به دنبال ایجاد امنیت برای کشور و حفظ تمامیت ارضی است فلذا امنیت منطقه را با جان‌فشانی و شهادت خود برای کشور ایجاد کرده است.

نماینده تاکستان در پایان یادآور شد: تاکنون تمامی نقشه‌های آمریکا و اسرائیل نقش بر آب‌شده است و هیچ‌وقت نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند و باوجود رهبری با درایت و لایق حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، هیچ‌وقت شاهد رسیدن به اهداف دشمنان نخواهیم بود.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین