اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۸۹۸

دیاز:با وجود زدن ۴ گل در حاشیه امنیت نیستیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال، گفت:از هوادارانی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم، فردا بازی را ساده نمی‌گیرم و جدی هستیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
۱۳:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| رامون دیاز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از هوادارانی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. فردا بازی را ساده نمی‌گیرم و جدی هستیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: بازی تمام نشده است. با جدیت در دیدار برگشت بازی می‌کنیم. با وجود به ثمر رساندن 4 گل در بازی رفت در حاشیه امنیت نیستیم. باید با تمام وجود تلاش کنیم.

سرمربی الهلال در ادامه یادآور شد: این بازی هنوز تمام نشده است. با فکر قوی آماده این مسابقه می‌شویم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دوست داریم راهی فینال شویم و با وجود اینکه در آستانه فینال هستیم اما هنوز چیزی مشخص نیست چرا که حریفی بسیار قوی داریم.

دیاز در پاسخ به این سوال که محرومیت مهدی طارمی چقدر روی عملکرد آنها موثر بوده و گفته می‌شود در این اعمال این محرومیت نفوذ سعودی‌های موثر بوده است، اظهار داشت: طارمی یک مهاجم خیلی خوب است اما اینطور به موضوع نگاه نمی‌کنیم. یک اردوی کوچک در ابوظبی داشتیم. بازیکنان ملی‌پوش به ما ملحق شدند و کارمان را دنبال کردیم. ما بازی رفت را چهار بر صفر بردیم اما تیم مقابل بسیار قوی است. در 10 روز گذشته به خوبی تمرین کردیم و به این کار نیاز داشتیم. هنوز کارمان تمام نشده و با وجود نتیجه بازی رفت همچنان باید بجنگیم.

وی در مورد اینکه تیمش با وجود شانس صعود به فینال ممکن است با دریافت اخطار چند مهره خوب را از دست بدهد، اظهار داشت: بازیکنان نباید کارت بگیرند. بازی ما هنوز تمام نشده است. فینال را هم در پیش داریم. باید سفت و محکم بازی کنیم اما مراقب باشیم کارت نگیریم.

سرمربی الهلال در پاسخ به این سوال که زمانی مقابل الغرافه سه بر صفر پیروز شدند اما در بازی برگشت سه بر صفر باختند تا در نهایت در ضربات پنالتی مجوز صعود به مرحله بعد را بگیرد و آیا برای عدم تکرار این اتفاق به بازیکنان هشدار داده است، گفت: در سال 2017 هستیم در این شرایط بازیکنان از همه چیز مطلع هستند. 11 بازیکن حاضر در زمین از لحاظ فنی و روانی خوب هستند. آنها می‌دانند نماینده عربستان هستند و در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد. روحیه برد داریم و با احترام به حریف ما تیم قوی در زمین هستیم. مهره‌های با تجربه‌ای داریم که این یک امتیاز مهم است و با این شرایط موفق می‌شویم.

دیاز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ایرانی در مورد اینکه عمر خربین در بازی رفت مقابل استرالیا با دریافت اخطار از بازی برگشت محروم شد و شایعه شده او به درخواست باشگاه الهلال این کار را انجام داده تا به اردوی این تیم اضافه شود، عنوان کرد: خیر چنین چیزی نیست. خربین نماینده سوریه و تیم ملی این کشور است. آنها کار مهمی داشتند و نماینده کشور خود بودند. ما به عنوان باشگاه در این مورد دخالتی نداشتیم و اگر او اخطار گرفت یک حادثه بوده و باشگاه در این امر دخالتی نداشته است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین