اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷

دوئل ویسی و درخشان برای فرار از بحران

دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم شرایط چندان مساعدی در جدول رده بندی ندارند.
۱۰:۲۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فردا با برگزاری یک مسابقه پیگیری می‌شود و طی آن نفت تهران میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. نفت تهران که امسال با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند و قرارداد مالیکت این باشگاه ماهانه تمدید می‌شود فصل را در حالی آغاز کرد که حمید درشخان سکاندار این تیم بود. با حضور جهانیان علی کریمی هدایت زردپوشان تهران را برعهده گرفت و مجددا به خاطر یک اختلاف درخشان جای علی کریمی را روی نیمکت این تیم گرفت تا مشخص شود این تیم نسبت به سالهای گذشته از باثبات ترین تیم ها در بعد مدیریتی بود چه مشکلاتی را دارد. با این وجود این تیم نسبت ب بقیه تیم‌ها که حتی به اردوی پیش فصل خارج از کشور هم رفته‌اند بهتر نتیجه گرفته و از 9 بازی گذشته خود 9 امتیاز دارد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

از سویی استقلال خوزستان با عبدالله ویسی فصل را طوری آغاز کرد که این تیم دیر بسته شد و اکثر ستاره‌هایش سر از تیم‌های دیگر در آوردند. ویسی در همان ابتدای راه در هفته دوم استقلال را در تهران متوقف کرد اما در ادامه نتایج خوبی با تیمش کسب نکرد به شکلی که در آخرین بازی خود در اهواز با نتیجه سه بر یک مقابل پرسپولیس شکست خورد. شاگردان ویسی هم که یکی از ضعیف ترین خط دفاع‌های لیگ برتر را دارند از 9 بازی آخر خود فقط 7 امتیاز کسب کرده‌اند و حالا هم بازی چندان راحتی مقابل نفت ندارند.

بدون شک جدال فردا برای هر دو تیم از نظر امتیازی بسیار حائز اهمیت است و درخشان برای اینکه ثابت کند می‌تواند تیمش را بالا بکشد مردانش را به زمین خواهد فرستاد و از طرف دیگر ویسی به دنبال این است که وضعیت استقلال خوزستان را بهبود ببخشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین