اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸

ایرانی‌ها عملکرد خوبی در تور آذربایجان نداشتند

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: رکابزنان ایرانی در تور آذربایجان عملکرد خوبی نداشتند و شرایط این دوره متفاوت بود.
۰۳:۱۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن سلگی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری در مسابقات تور ایران - آذربایجان اظهار داشت: این دوره نسبت به سال‌های قبل متفاوت بود و خارجی‌ها صاحب عناوین قهرمانی شدند و نتیجه رکابزنان ایرانی خوب نبود. جدا از بخش تیمی، کسب پیراهن طلایی بود که ایرانی‌ها نتوانستند به آن برسند.

وی در مورد اینکه قادر میزبانی گفته بود مسیر برای ایرانی‌ها چندان خوب نبود و بیشتر کفی بود تا کوهستان، گفت: اینکه دلیل نمی‌شود، چون میزبانیم مسیر را برای رکابزنان خودمان در نظر بگیریم. در کشورهای دیگر هم این اتفاق نمی‌افتد. ضمن اینکه ما دوچرخه سوار کفی رو هم داشتیم که آن‌ها هم خوب نبودند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری با اشاره به اینکه گنج‌خانلو بهترین نتیجه را میان ایرانی‌ها کسب کرد، گفت: او با ۲۰ سال دو مقام سومی و یک مقام دومی کسب کرد. فدراسیون طبق برنامه‌ای که داشت دو تیم زیر ۲۳ سال را در این رقابت‌ها شرکت داد که همه رکابزنان مسابقه را به پایان رساندند. چند نفر از آن‌ها هم اولین حضورشان بود.

سلگی تاکید کرد: برنامه ما سرمایه گذاری روی جوانان است و در اردوی آخری هم که گذاشته بودیم، فقط دوچرخه سواران زیر ۲۶ سال را دعوت کردیم.

وی با اشاره به اینکه بچه‌های پست برای کاپ جهانی لهستان آماده می‌شوند، گفت: در مسابقه انتخابی که گذاشتیم ۵ نفر (محمد دانشور، احسان خادمی، علی علی‌عسگری، محمود رسولی و رضا جبرائیلی) را انتخاب کردیم و در مجموع ۴ نفر راهی لهستان می‌شوند. این رقابت‌ها ۱۰ تا ۱۵ آبان برگزار می‌شود و بچه‌ها تا آن زمان در اردو زیر نظر ابوحیدری خواهند بود. تاکنون حضور دانشور، خادمی و علی‌عسگری قطعی شده و از میان آن دو نفر یکی انتخاب می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال بعد از لهستان برنامه‌ها تا قهرمانی آسیا چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: یک دوره جام جهانی در کانادا است و احتمال زیاد ۲، ۳ نفر را اعزام خواهیم کرد و نظر کمیته فنی مثبت است. تا قهرمانی آسیا هم بچه‌ها دوران آماده سازی را خواهند داشت.

انتهای
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین