اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹

ورزشگاه حافظیه نبود چه می‌شد؟!

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز گفت:خداراشکر همه آقایان در استان فارس خوبند، به خوبی نتایج را دنبال می کنند همین که نتایج تیم را پیگیری می‌کنند جای تشکردارد.
۱۵:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| داود مهابادی در گفت‌وگویی، در رابطه با بازی فردا مقابل بادران تهران گفت: فردا بازی سختی داریم. به نظرم یکی از فینال‌های زودرس لیگ یک است و برای هر دو تیم می‌تواند ۶ امتیازی محسوب شود. بادران تیم خوب و پر مهره ای است و این تیم دارای بازیکنان خوب و کادر فنی کاربلدی است. ما فیلم‌های بازی‌های قبل این تیم را به دقت بررسی و آنالیز کرده‌ایم و برای بازی فردا خود را آماده کرده‌ایم.در این بازی باید هوشیار بوده و دقت کافی را داشته باشیم.

مهابادی در رابطه با بازیکنان مصدوم و محروم خود در این بازی گفت: ما ۳ بازیکن داریم، رسول بهاروند به دلیل محرومیت و هوشمند و مجتبی زارعی هم وضعیت مشخصی ندارند و به احتمال زیاد این ۳ نفر را در بازی فردا به همراه نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت ورزشگاه حافظیه مناسب برگزاری مسابقات لیگ است گفت: در شیراز فعلاً فقط ورزشگاه حافظیه است و این ورزشگاه توسط فدراسیون و سازمان لیگ تائید شده است و فعلاً تحت اختیار باشگاه است و الان هم هرچیزی که بگوییم فایده ندارد و باید با همین وضع کنار بیاییم اگر این ورزشگاه حافظیه نبود چه می‌شد؟

وی در پایان در خصوص اینکه آیا مسئولین استان فارس کمکی به باشگاه برق می‌کنند یا خیر، گفت: خداراشکر همه آقایان خوبند. به خوبی نتایج تیم را پیگیری می‌کنند همین که نتایج تیم را پیگیری می‌کنند جای بسی تشکر و قدردانی از آنهاست!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین