اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۶۸۲

در دفاع حمله و نظمی تیمی عالی هستیم

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون، گفت: مکزیک چون به عنوان تیم سوم صعود کرده نباید فکر کرد حریف ضعیفی است.
۱۱:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فریدون معینی در گفت‌وگویی، درمورد رویارویی تیم زیر 17 سال ایران با مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، گفت: سطح تیم‌ها در جام جهانی مشخص است و تمامی تیم‌ها قوی هستند و از کیفیت خوبی بهره می‌برند. مکزیک به عنوان تیم سوم گروه ششم بالا آمده اما این اتفاق با تفاضل گل اتفاق افتاده، فکر نکنید تیم‌های سوم ضعیف هستند. تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات از آمادگی بالایی بهره می‌برند و جایگاه‌ها در جدول با تفاضل گل و اختلاف کم تعیین می‌شود.

وی در مورد اینکه ایران قبل از شروع جام جهانی در دیداری دوستانه مکزیک را سه بر صفر شکست داد و آیا این بازی به شناخت ایران بیشتر کمک می‌کند یا اینکه باعث غرور بازیکنان می‌شود اظهار داشت: هر دو جنبه این موضوع مطرح است، در دنیای امروز فوتبال دیگر آن حساسیت‌های قبلی وجود ندارد و تیم‌ها بازی‌های زیادی را مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند. هر تیمی تدارک بیشتری دیده باشد و با آمادگی بالاتری به مسابقات آمده می‌تواند نتایج بهتری بگیرد. در مسابقات حذفی بالا بودن انگیزه بازیکنان بسیار مهم است و آنها باید آمادگی ذهنی داشته باشند.

سرپرست کمیته جوانان در رابطه با ارزیابی از مرحله گروهی اظهار داشت: ایران گام بسیار محکمی در این دوره از مسابقات برداشته و تاکنون هیچ وقت عملکردمان اینقدر مقتدرانه نبوده است. مهارت‌های تیمی بسیار بالا و خوبی داریم. در دفاع دیسیبلین داریم و کم اشتباه هستیم. در حمله بازیکنان حمایت خوبی از یکدیگر می‌کنند و در کار تیمی کاملا موفق بودیم بازیکنان در هر دو بخش انتقال بسیار خوبی هستند آماده ذهنی بالا که با حمایت و آموزش کادر فنی در تیم بوجود آمده باعث شده نگرش ما نسبت به آینده امیدوارانه باشند و برای هر تیمی رقیب قابل اطمینان باشد.

وی در پایان یادآور شد: اتفاق خوبی در این دوره رخ داده است که می‌تواند باعث شود فوتبال ایران در سطح دنیا مطرح شود باید از هر نظر به استعدادها توجه کنیم. ایران سراسر استعداد است. هم خود بچه‌ها و هم خود مردم علاقه زیادی دارند. مسئولان باید توجه بیشتری به فوتبال کنند و دولت باید با قرار دادن بودجه بالاتر می‌تواند در این راستا کمک کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین