اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۵۴۵

سالی رویایی برای یک پرسپولیسی

علیپور در سال جدید ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده است.
۱۹:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| علیپور در سال جدید۹ گل زده و ۵ پاس گل داده است. ضمن این که اولین گل‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را زد، اولین پاس گل‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را داد و تنها بازیکن پرسپولیس لقب گرفت که در هر سه جام این فصل گل زده است.

به گزارش وبسایت نود، سال ۹۶ برای علی علیپور رویایی‌تر از چیزی رقم خورد که فکرش را می‌کرد. امسال علی علیپور۹ گل برای پرسپولیس زده و پنج پاس گل داده است. علیپور در لیگ شانزدهم تا قبل از شروع سال جدید فقط یک گل زده بود. اتفاقی که باعث شده بود فشار زیاد را تحمل کند. ولی با آغاز سال جدید، علیپور سه گل در لیگ برتر به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد کهتاثیر زیادی در جلو افتادن قهرمانی پرسپولیس داشت. علیپور اولین پاس گل‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در بازی مقابل الوحده ارسال کرد. فصل به بهترین شکل ممکن برای مهاجم پرسپولیس به پایان رسید.

علیپور در بین دو فصل هم تمرینات بدنی‌اش را تحت نظر مارکو انجام داد تا در آغاز فصل جدید هم سرحال باشد. علی علیپور اولین گل فصل جدید پرسپولیس را به ثمر رساند. مهاجم چابک و فعال پرسپولیس فقط هفده دقیقه زمان لازم داشت تا دروازه نفت تهران را باز کند و راه را برای قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام هموار کند.

در شرایطی که همه شرایط را برای تشکیل زوج طارمی و منشا بررسی می‌کردند، علیپور معادلات را به هم زد و خودش در ترکیب فیکس باقی ماند. حتی بعد از اخراج در اولین بازی لیگ هم باعث نشد که برانکو از او صرف نظر کند. علیپور در لیگ این فصل چهار گل زده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم دو پاس گل دیگر داد و برای اولین بار هم گل زد.


سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین