اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۴۹۱

دوست دارم امسال ناپولی به جای یووه قهرمان سری‌آ شود

اسطوره میلانی‌ها پیش از دربی دلا مادونیا گفت: اینتر از لحاظ بدنی و روحی در شرایط بهتری قرار دارد و در جدول سری‌آ نیز بالاتر است.
۱۵:۲۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| دو تیم فوتبال اینتر و میلان فردا(یکشنبه) در دربی دلا مادونیا به مصاف هم خواهد رفت تا پیروز این دربی حساس مشهور به «دربی خشم» را مشخص کنند.

پائولو مالدینی، اسطوره میلان پیش از این بازی حساس گفت: اینتر پیروزی‌هایی را کسب کرده است اما فوتبال زیبایی را ارائه نداده است. نزاتزوری در تابستان گذشته ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفت و این امری خوب است اما نیاز به زمان دارد تا تیم هماهنگ شود.

وی افزود: در مقابل میلان اگرچه بازی زیبایی را مقابل تیم های قدرتمند داشته است اما نتوانسته در این بازی ها پیروز شود و از لاتزیو و رم شکست خورده است البته مقابل تیم های ضعیف پیروز شده است. اینتر از لحاظ بدنی و روحی در شرایط بهتری قرار دارد و در جدول سری‌آ نیز بالاتر است. معتقدم که روسونری برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تمام تلاش خود را در این بازی انجام خواهد داد تا اختلافشان با اینتر به ۱۰ امتیاز نرسد.

کاپیتان سابق میلان در پایان گفت: با توجه به شرایط تیم های حاضر در سری‌آ امسال ناپولی گزینه اول قهرمانی است البته نباید قدرت یوونتوس در فتح جام ها در سال های گذشته فراموش کرده ولی من دوست دارم ناپولی به قهرمانی برسد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین