اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۴۸۸

خواسته شخصی من این است که به میثاقیان فرصت بدهیم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:باید قبول کنیم که شرایطمان مساعد نیست و باید همه چیز را بررسی کنیم و ان‌شاءالله تصمیم درستی بگیریم که به نفع باشگاه باشد.
۱۵:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگویی در خصوص نتایج تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ما نتایج خوبی نگرفته و قرار است صبح فردا جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود و در خصوص نتایج تیم صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

وی تأکید کرد: نتایج تیم خوب نشده و مردم اصلاً راضی نیستند و با توجه به اینکه آنها و مدیران باشگاه انتظار داشتند نتایج بهتری بگیریم، فردا بررسی تیم را بررسی خواهیم کرد.

عباسی افزود: تیم ما اصلا نباید به این شرایط می‌رسد و از ۹ بازی ۷ امتیاز می‌گرفت، باید قبول کنیم که شرایطمان مساعد نیست و باید همه چیز را بررسی کنیم و ان‌شاءالله که تصمیم درستی بگیریم که به نفع باشگاه باشد و البته هواداران سیاه‌جامگان چون این تیم متعلق به مردم مشهد است.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در ادامه گفت:‌از دیروز که بازی را واگذار کردیم، پیام‌های زیادی به دستمان رسیده که از نتایج تیم ناراضی هستند ولی خواسته قلبی من شخصا این است که به میثاقیان فرصت بدهیم چون او زحمات بسیار زیادی برای تیم ما کشیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان برکنار میثاقیان وجود دارد یا خیر، گفت: در نشست فردا همه چیز را بررسی می‌کنیم و اگر به جمع‌بندی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد، امروز عصر هم ۲ نفر به اعضای هیأت مدیره اضافه خواهند شد. میثاقیان آنقدر برای من عزیز هست که رابطه بسیار خوبی با او دارم و اگر هم قرار بر تغییرات باشد، مطمئن باشید میثاقیان از جمع ما جدا نخواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم تصمیم هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان تصمیمی باشد که مردم فوتبال دوست مشهد از آن راضی باشند و امیدوارم از روز پنجشنبه که ان شاء لله باری‌های ما در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود شرایط خوبی را تجربه کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین