اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۴۳۰

بازگشت مهدی زاده به تهران

امیر مهدی زاده دارنده نشان طلای مسابقات جهانی به جای اینکه همراه تیم ملی هند به کشور اسپانیا سفر کند به زودی راهی تهران خواهد شد.
۱۱:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| قرار بود امیر مهدی زاده، قهرمان کاراته جهان که سه هفته ای است در هندوستان بسر می برد و مشغول برگزاری استاژهای فنی؛ بهمراه تیم ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای این کشور راهی اسپانیا محل برگزاری مسابقات جهانی شود، اما امیر گفته که بجای اسپانیا به ایران می‌آید.

مهدی زاده در مورد عدم اعزام کاراته‌کاهای هندی به مسابقات جهانی اسپانیا، اظهار داشت: هندی ها پس از اینکه از نحوه تمریناتم با ملی پوشان تیم‌های پایه ابراز رضایت کردند، از من خواستند در رقابت‌های جهانی کنارشان باشم و هدایت ملی پوشان آنها را برعهده داشته باشم که من بعد از کسب اجازه از رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی و موافقت آنها به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت دادم، اما امروز(جمعه) متوجه شدیم که سفارت اسپانیا برای ۲۵ نفر از اعضای تیم ملی کاراته روادید صادر نکرده و فقط به چهار نفر ویزا داده است. با توجه به این موضوع من هم انصراف خودم را اعلام کردم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی،گفت: بلافاصله بعد از آمدن به ایران تمریناتم را برای حضور در سوپر لیگ و برنامه های تیم ملی بصورت جدی شروع می کنم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین