اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۳۴۵

سرمربی فولاد در رابطه با وقت کشی لک واکنش نشان داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: تک امتیازی که امروز با تلاش به دست آوردیم به پیشکسوتان و مربیان عزیز خوزستانی تقدیم می‌کنیم.
۱۹:۲۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال، گفت: تک امتیازی که امروز با تلاش به دست آوردیم به پیشکسوتان و مربیان عزیز خوزستانی تقدیم می‌کنیم. آن‌ها در دهه ۵۰ - ۶۰ برای فوتبال خوزستان زحمت کشیدند. این تک امتیاز با ۳ امتیاز فرق نداشت.

وی افزود: استقلال اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند در دیدارهای آینده شرایط بهتری داشته باشد. آن‌ها امروز بازی خوبی انجام دادند.

پورموسوی در ادامه در رابطه با بازی دفاعی تیمش تصریح کرد: استقلال یکی از بهترین بازی‌های فصل اخیر خود را انجام داد. آن‌ها فشار می‌آوردند و با بازی مستقیم ما را به عقب می‌راندند. در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم هرچه زمان می‌گذشت بهتر شدیم و در حفظ توپ بهتر بودیم. استقلال با این روند بهتر خواهد شد.

سرمربی فولاد در رابطه با وقت‌کشی حامد لک و واکنش هواداران استقلال گفت: بعد از اخطاری که لک دریافت کرد به او گفتم این مسئله را مدیریت کند تا حرکتش باعث بی‌احترامی نشود. در دقیقه ۹۳ به بازیکنانم بعد از مصدومیت بازیکنان استقلال گفتم توپ را به بیرون بزنند،، اما استقلالی‌ها بازی را دامه دادند. از استقلالی‌ها عذرخواهی می‌کنم و با حامد همه صحبت می‌کنم تا دیگر این مشکلات به وجود نیاید. با لک صحبت می‌کنم تا دیگر از این اتفاق‌ها نیفتد.

وی افزود: نیمه اول جذاب نبود، اما نیمه دوم بازی قشنگ‌تر شد. به خاطر تعطیلی، تیم‌ها شرایط بدنی خوبی ندارند. هفته بعد بازی‌ها بهتر می‌شود. بعد از ۱۷ روز تعطیلی، سخت است تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم. قبول دارم که نیمه اول خوب نبود.

پورموسوی در پایان درباره تعویض زلیکانی عنوان کرد: او از بازیکنان امید ماست، بعد از مدت‌ها به دلیل مصدومیت به لیگ برگشت، او مدتی را به دلیل آسیب‌دیدگی نبود، از بازیکنان جوان ما به‌شمار می‌رود. ما باید بیشتر کار کنیم و اعتقاد دارم هنوز فوتبال مدنظرمان را ارائه نکرده‌ایم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین