اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۲۷۴

اسکندانی: می‌خواهم طلسم مدال نگرفتن هزارمتر را بشکنم

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: ۲ دوره در رده سنی بزرگسالان ماده تک نفره ۱۰۰۰ متر مدال نگرفته‌ایم و تلاش من این است این طلسم را بشکنم.
۱۶:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| کیا اسکندانی در گفت‌وگویی، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به خاطر سربازی برای خروج از کشور به مشکل برخوردم به همین دلیل هفته آخر تمریناتم خوب برگزار نشد و نتیجه مطلوب نگرفتم اما برای این مسابقات مشکلی ندارم. اگرچه 10-11 روز در آموزشی بودم اما در پادگان با تمرینات دو و بدنسازی آمادگی خودم را حفظ کردم.

وی افزود: اردوهای ما در این دوره خوب و منظم برگزار شد و مشکل سربازی مرا می‌ترساند. بعد از آموزشی زمانی که به تمرینات برگشتم بازهم تست دادم و رکوردهایم خوب بود. در صورتی که بتوانم رکورد تمریناتم را در مسابقات قهرمانی آسیا تکرار کنم حتما مدال می‌گیرم.

ملی‌پوش کانوی ایران درباره شرکت در ماده‌های مختلف، اظهار داشت: در تک نفره هزار، 2 نفره 200 و هزار، 4 نفره 200، 500 و هزار متر شرکت می‌کنم. در تک نفره چین به عنوان میزبان و ازبکستان مهمترین رقیبان من به حساب می‌آیند. ما در این ماده در رده سنی بزرگسالان و در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌هایی آسیایی در 2 دوره اخیر مدالی نداشتیم و تلاش من این است این طلسم را بشکنم.

اسکندانی خاطرنشان کرد: چین در مسابقات و کاپ‌های جهانی حضور نداشت و حتما در مسابقات قهرمانی آسیا با تمام توان شرکت می‌کند. پیش بینی من این است که در تک نفره با ثبت همان تایم‌های تمرینی مدال طلا بگیرم. در 2 نفره 1000 متر کار ما سخت‌تر است. این ماده هم المپیکی است و هم در بازی‌های آسیایی شرکت دارد. تلاش می‌کنیم در این ماده هم باقدرت ظاهر شده و بتوانیم در آینده سهمیه المپیک 2020 را در این ماده بگیریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قایقرانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین