اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۲۵۰

در اين فصل يك پيشكسوت تراکتور را هم در جايگاه نديدم

مدير كانون هواداران تراكتورسازى با اظهار تعجب از حواشى عجيبى كه براى فروش بليط الكترونيكى ايجاد شده اظهار داشت:ما از همه سازمان ها و نهادها انتظار تعامل و همكارى داشتيم نه اينكه به اين شكل مخالف ايجاد يك تغيير مثبت و مفيد باشند.
۱۲:۴۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| اسماعیل قلیچ‌خانی در گفت‌وگویی، در مورد مسائلى که پیرامون تغییر روش بلیط فروشى و بلیط هاى الکترونیک مطرح شده اظهار داشت:باشگاه تراکتورسازى با وجود تمام مشکلات و موانع به دنبال تسهیل حضور هوادار در ورزشگاه است اما به جاى حمایت و همراهى شاهد کارشکنى و مانع تراشى هاى عجیبى هستیم.
مسئول کانون هواداران تراکتورسازى گفت:باشگاه براى اولین بار در این هفته قصد داشت تعدادى از بلیط هاى جایگاه ویژه را به هواداران بفروشد اما گفته شد این جایگاه ویژه پیشکسوتان است. حدود ١١٠٠ صندلى در جایگاه ویژه ورزشگاه وجود دارد که به تعداد این صندلى ها بلیط رایگان چاپ مى کنند. من در این فصل یک پیشکسوت هم در این جایگاه ندیدم. پس این افراد که هیچ کدام را نمى شناسیم چرا باید در هر بازى از طریقى بلیط رایگان دریافت کنند و به ورزشگاه بیایند اما باشگاه حق ندارد به دنبال بلیط فروشى باشد؟ باید بفهمیم این هزار نفر چه کسانى هستند که در هر مسابقه بلیط رایگان جایگاه را دریافت مى کنند اما باشگاه حق ندارد بخشى از این جایگاه را به هوادار بفروشد.
قلیچ خانی اضافه کرد: مگر بلیط هاى جایگاه ویژه ورزشگاه آزادى و سایر استادیوم ها فروخته نمى شود؟ چرا در تبریز چنین اجازه اى نداشته باشیم؟ قطعا قشرى از هواداران به دنبال خرید چنین بلیط هایى هستند.اما به خاطر بعضى تصمیمات نادرست اجازه این کار را نداریم.
وى در پایان گفت: هواداران از وضعیت فعلى رضایت ندارند و مى خواهند باشگاه مسئول و متولى فروش بلیط باشد. این درست نیست که بخش دیگرى براى خودش بلیط چاپ کند و بدون دخالت باشگاه بخشى از ورزشگاه را متعلق به خودش بداند. قطعا روش جدید و فروش اینترنتى همراه با تامین رفاه و حداقل نیازهاى هواداران موجب حضور هرچه بیشتر مردم در ورزشگاه مى شود. امیدواریم دیگر شاهد کارشکنى در این بخش نباشیم و باشگاه بتواند طرح خودش را به خوبى و درستى براى رفاه حال هواداران اجرا کند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین