اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۲۰۱

سعی کردیم نقاط ضعف تیم را بپوشانیم و نقاط قوت را هم تقویت کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ دون اینکه قصد توجیه داشته باشیم بالاترین و مهم ترین مشکلی که داشتیم عدم دقت و بدشانسی در ضربات آخر بود.
۲۰:۲۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند درباره دیدار مقابل نفت تهران گفت: در دو دیدار گذشته بدون اینکه قصد توجیه داشته باشیم بالاترین و مهم ترین مشکلی که داشتیم عدم دقت و بدشانسی در ضربات آخر بود. پنالتی بازی با سپیدرود را از دست دادیم که می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: جذابیت فوتبال به همین است که نتایج قبل از مسابقه قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، قبل بازی با ذوب آهن در هفته پنجم در رده پنجم جدول بودیم و در این دو بازی آخر عقب ماندیم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد:‌ تازه اول لیگ هستیم و با یکی دو مسابقه نمی توان درباره جدول لیگ تصمیم گیری کرد. لیگ فوتبال ایران مانند مسابقه مارتن است و تیمی که بتواند آهسته و پیوسته پیش برود موفق‌تر خواهد بود.

کمالوند درباره محرومان و مصدومان تیمش در دیدار مقابل نفت تهران گفت:‌عبدالله زاده، سالاری و حمیدی مصدم هستند که حمیدی را با توجه به شدت مصدومیتش همراه خود نیاوردیم، اما تکلیف ۲ بازیکن دیگر جلسه پزشکی فردا صبح مشخص می‌شود.

وی درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی باتوجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد:‌ در آبادان تنها تیم صنعت نفت نوین وجود دارد اما چون ما جمعه بازی داشتیم پیشنهاد برگزاری بازی در جمعه هفته گذشته یا شنبه هفته جاری را دادیم که آنها با توجه به اینکه دوشنبه مسابقه داشتند ممکن نشد. از طرف دیگر با یکی دوتیم دیگر هم صحبت کردیم که چون در شرف مسابقه بودند عذرخواهی کردند. اما با تیم امیدمان بازی کردیم تا بچه ها را در شرایط مسابقه نگه داریم و از شریاط تیم امید هم آگاه شویم.

سرمربی نفت آبادان خاطر نشان کرد:‌ سعی کردیم نقاط ضعف تیم را بپوشانیم و نقاط قوت را هم تقویت کنیم. امیدواریم فردا با ارئه یک بازی خوب دل هواداران را شاد کنیم.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین