اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۸۹۸

صیادی: امیدوارم مدال بهتری نسبت به دوره قبل بگیریم

سرمربی تیم ملی کانوپولوی ایران گفت: برای اینکه از حریفان عقب نمانیم تمرینات فشرده‌ای داشته‌ایم و امیدواریم رنگ مدال‌مان نسبت به دوره قبل بهتر شود.
۰۴:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| اشکان صیادی در گفت‌وگویی، درباره شرایط ملی‌پوشان کانوپولو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما در حال حاضر در اردوی پنجم هستیم. شرایط خوبی داریم و از روز سه‌شنبه با قایق‌های جدید تمرین کردیم. 13 آبان نیز برای حضور در مسابقات راهی مالزی خواهیم شد. در این دوره از مسابقات 9 تیم حضور دارند اما 2 روز قبل از آغاز مسابقات گروهبندی اعلام خواهد شد. 8 ملی‌پوش در این مسابقات حضور خواهند داشت که اسامی نهایی را روز دوشنبه اعلام خواهیم کرد.

وی درباره مهمترین حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیاف اظهار داشت: با توجه به اینکه کانوپولو برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی راه یافته تیم‌ها با بهترین شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. سطح رقابت‌ها نیز بالاست. آنچه که از گوشه و کنار شنیده‌ایم این است که حریفان در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده‌ و مربی خارجی گرفته‌اند.

سرمربی کانوپولوی ایران یادآور شد: ژاپن، چین تایپه، سنگاپور و مالزی که میزبانی را برعهده دارد مهمترین حریفان ما به شمار می‌روند. ما هم برای اینکه از حریفان‌مان عقب نمانیم حتی روزی 3 جلسه تمرین داشته‌ایم. الان وارد فاز سرعتی شده‌ایم و فشار تمرینی کم شده است. اردوهای سختی داشتیم و حالا روی تاکتیک‌ها تمرکز داریم.

صیادی همچنین درباره برنامه‌های این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: کمیته کانوپولو از 10 مربی برنامه خواسته که برنامه من مورد موافقت قرار گرفت. برای حضور در بازی‌های آسیایی برنامه‌مان این است در 2 کاپ شرکت کنیم تا برای بازی‌های آسیایی با 3 رویداد بین‌المللی وارد شویم. تلاش ما این است بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌تان درباره کسب مدال چیست، خاطرنشان کرد: ترکیب تیم ما تغییر کرده و رو به جوانگرایی آورده‌ایم. دوره قبل سوم شویم و امیدواریم در این دوره مدال بهتری بگیریم. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باعث می‌شود تا ترکیب تیم برای بازی‌های آسیایی مشخص شود و بازیکنان نیز محک بخورند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین