اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۷۹۱

ابهام در کارنامه مدیریتی قهرمان بوکس آسیا

زمان ثبت نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون بوکس در حالی آغاز شده است که روح الله حسینی در این انتخابات ثبت نام کرده، اما شنید‌ه‌ها حاکی از آن است که او شرایط ثبت نام در انتخابات را در کارنامه مدیریتی خود ندارد.
۱۷:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای به 5 فدراسیون کشورمان زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست آنها را اعلام کرد. طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان تاریخ ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس از ۱۱ تا ۲۴ مهرماه جاری اعلام شده است.

طی چند روز گذشته طبق اعلام کانال اطلاع رسانی فدراسیون بوکس حسین ثوری رئیس سابق هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان و روح الله حسینی برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون بوکس ثبت نام کرده اند اما در ثبت نام روح الله حسینی ابهاماتی وجود دارد.

حسین ثوری در گفت‌وگویی، در مورد رزومه مدیریتی خود در طول این سال‌ها، گفت: ۷ سال سابقه مدیریتی در سازمان زندان‌ها را دارم، مدیرعامل دیه زندان‌های استان سیستان و بلوچستان بودم، ۱۵ سال رئیس هیأت بوکس استان سیستان و بلوچستان بودم، به هر حال از خانواده بوکس دور نیستم و سال‌ها برای موفقیت این رشته در استان سیستان و بلوچستان فعالیت کرده‌ام.

اما ابهام بزرگی که در کارنامه مدیریتی روح الله حسینی دیده می‌شود این است که شنیده می‌شود او در طول این سال‌ها هیچ رزومه مدیریتی در کارنامه مدیریتی خود نداشته و حتی شنیده شده که او در حالی طی چند سال گذشته به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس فعالیت می‌کرده که از سوی وزارت ورزش و جوانان حکمی دریافت نکرده است. پس با این حساب او شرایط شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس را ندارد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این صحبت‌ها صحت دارد یا حسینی حکم نایب رئیسی را از مسئولان وزارت ورزش و جوانان طی چند سال اخیر دریافت کرده یا به شکل افتخاری نایب رئیس فدراسیون بوکس بوده است.

لازم به یادآوری است، بر اساس اساسنامه جدید وزارت ورزش و جوانان برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون ورزشی نیازمند شرایط خاص است. که یکی از آنها سابقه مدیریت مرتبط با سند و مدرک مستدل و متقن است. حالا باید منتظر پاسخ قهرمان سابق تیم ملی بوکس ایران باشیم که آیا واجد شرایط است یا خیر.

خبرگزاری برای روشن شدن افکار عمومی با روح الله حسینی قهرمان سابق تیم ملی بوکس تماس گرفته، اما او حاضر به پاسخگویی نبود. وی در صحبت‌های خود ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس را تایید کرد اما در رابطه با این موضوع که آیا حکم نایب رئیسی وی از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده است یا خیر به هیچ عنوان حاضر به پاسخگویی نشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین