اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۷۴۵

شایدمسئولان شهرم مدال المپیک می‌خواهند تا حمایت کنند!

قهرمان دوومیدانی آسیا گفت: شاید برای مسئولان شهرم که می‌خواهند حمایت کنند، طلای آسیا کم است و مدال المپیک باید بگیرم!
۰۳:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین کیهانی در گفت‌وگویی،‌ در مورد قهرمانی‌اش در مرحله دوم لیگ دوومیدانی اظهار داشت: لیگ برای من خیلی خوب دو توانستم یک بار دیگر رکورد 3 هزار متر را بزنم. بعد از مسابقات داخل سالن  مدتی را استراحت و دوباره شروع کنم، سخت است پس از استراحت دوباره بدن را به اوج برسانید. رکورد زدن در تهران زیر 9 دقیقه کار راحتی نیست،  اما به خاطر باشگاهی که قرارداد داشتم، با قدرت شرکت کنم تا با جمع امتیازات بتوانیم به سمت قهرمانی برویم.

وی در مورد اینکه تیم آسان پرداخت قرارداد نسبتا خوبی می‌بست و چرا به این تیم نپیوست، عنوان کرد: آنها به من پیشنهاد دادند، اما چون 6، 7 سال در تیم نفت بودم، و 5 یا 10 میلیون بیشتر ارزش این را نداشت که به این باشگاه پشت کنم. از سوی دیگر مشخص نیست آسان پرداخت سال دیگر باشد یا خیر، به همین دلیل تصمیم گرفتم در نفت بمانم.

قهرمان دوی 3 هزار متر آسیا در مورد اینکه تکلیف ادامه حضور سجاد مرادی به عنوان مربی گفت: قرار است طی چند روز آینده در جلسه با رئیس  فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی در این مورد صحبت کنیم. سجاد مرادی در این مدت کمک زیادی به من کرده و با حضور او توانستم قهرمان آسیا شوم و باید بگویم اگر او نباشد، من هم دیگر دوومیدانی کار نمی‌کنم. فقط با حضور او می‌توانیم به مدال بازی‌های آسیایی امیدوار باشیم. سجاد  مرادی قول داده شاگردانش دو مدال در جاکارتا کسب کنند.

وی ادامه داد: من در یکی دو سال گذشته تمام رقیبان آسیایی‌ام را گرفته‌ام و از همه آنها شناخت دارم. با حضور مرادی دیگر احتیاجی به مربی آفریقایی یا خارجی دیگر نداریم  کار کردن با ا هم یعنی کسب مدال.

کیهانی با گلایه از مسئولان شهرش تاکید کرد: در تاریخ شهر سنقر کرمانشاه تنها ورزشکار ملی پوش و مدال آور هستم، اما مسئولان این شهرستان هیچ اهمیتی به این موضوع نشان نمی‌دهد و حمایتی نمی‌کنند. شاید هم مدال طلای آسیا و رکورد شکنی در مسابقات جهانی برایشان کم است و برای حمایت دنبال مدال المپیک هستند!

وی در مورد برنامه‌هایش در پایان فصل دوومیدانی گفت: یک مرحله دیگر از لیگ باقی مانده و قرار است در مسابقات ارتش های جهان هم که در ماه آینده در مجارستان برگزار می‌شود، شرکت کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین