اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۶۰۴

آلمان یک بازیساز قوی و مهاجم خطرناک دارد

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، گفت: کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان ایران استراتژی بسیار خوبی برای دیدار مقابل گینه در نظر گرفت و نتیجه بازی بسیار خوب بود.
۱۵:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فریدون معینی در گفت‌وگویی در مورد پیروزی تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل گینه گفت: عملکرد تیم ما بسیار خوب و مناسب بود، استراتژی تمرین شده و مشخصی مقابل این حریف داشتیم و همین مسئله باعث شد بازی را به خوبی کنترل کنیم، گینه تیم بسیار خوبی بود و تنها ضعف آنها عدم تعادل بین دفاع و حمله بود که ما از این مسئله سود بردیم.

وی افزود: بازیکن شماره ۷، ۱۰ و دفاع وسط گینه بسیار با کیفیت بودند اما در ۲-۳ نقطه از زمین آنها یکپارچکی لازم را نداشتند که با هوشیاری بازیکنان مخصوصاً کادر فنی از این مسئله بهره بردیم و توانستیم برنده بازی شویم. تیم ما از نظر جسمانی و فنی آمادگی خوبی دارد. تدارکات خوبی که داشتیم کمک زیادی کرده تا اشتیاق و انگیزه بازیکنان بالا برود.

سرپرست کمیته جوانان یادآور شد: تفکر بازیکنان بسیار خوب و مثبت است و آنها به یک یا ۲ بر نمی‌اندیشند بلکه فکرهای بزرگتری دارند، تیم ما آمادگی خوبی پیدا کرده و شرایطش بسیار مناسب است، امیدوارم بتوانیم همین عملکرد خوب را مقابل آلمان داشته باشیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

معینی در مورد شناختش از تیم آلمان، عنوان کرد: آلمان تیم بسیار منسجم و خوبی است، آنها سرمایه‌گذاری عظیمی در رده پایه انجام داده‌اند و همین حالا نتیجه این مطلب را در تیم بزرگسالان آلمان می‌بینید. تیم نوجوانان آلمان یک بازی‌ساز بسیار قوی و یک مهاجم بسیار خطرناک دارد. مابقی بازیکنان این تیم هم وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و روحیه و تلاش بی‌وقفه‌ای دارند، کادر فنی ما برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و امیدواریم که بتوانیم مقابل این تیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

ویدر پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل فرانسه و مکزیک در بازی دوستانه و گینه در جام جهانی این تصور را به وجود آورده که ایران می‌تواند آلمان را هم شکست دهد و آیا این اتفاق دور از انتظار است، تصریح کرد: اگر واقع‌بین باشیم تلاش همگانی برای پیشرفت فوتبال پایه بسیار بیشتر شده است اما همچنان فاصله ما با اروپا و کشورهای خوب آمریکای جنوبی بسیار زیاد است، وضعیت فرانسه و انگلیس را دیده‌ام و آنها شرایط بسیار خوبی دارند، ما هم نسبت به قبل بسیار بهتر کار می‌کنیم، باید ذهنیت و شاکله فکری بازیکنانمان را تغییر دهیم، فراموش نکنید بازی تدارکاتی با بازی رسمی متفاوت است، کادر فنی در این مدت از لحاظ ذهنی روی بازیکنان کار زیادی انجام داده تا آنها از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند و نگاه رو به عقب نداشته باشند. بازیکنان تیم نوجوانان از نظر ذهنی شرایط خوبی دارند و مقابل هیجانات عکس‌العمل خوبی از خود بروز می‌دهند.

وی در پایان گفت: باید از مربیان تیم نوجوانان به خاطر برنامه‌ریزی و تلاشی که داشتند تشکر کنم، چمنیان خودش باید در این مورد صحبت کند و بگوید چطور این آمادگی ذهنی به وجود آمده است. بازیکنان این رده سنی مستعد یادگیری هستند و باید کاری کنیم تا تفکر فعلی که در تیم نوجوانان وجود دارد در همه رده‌های بازیکنان فوتبال ایران شکل بگیرد، باشگاه‌های لیگ برتری باید تیم‌های پایه قوی داشته باشند و از مربیان با صلابت استفاده کنند تا در این شرایط به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین