اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۵۱۳

بازیکنان شمس نوجوان، اما باتجربه هستند!

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در بازی برابر شمس می دانستیم که اگر غفلت کنیم کارمان سخت خواهد شد.
۱۹:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از پیروزی 3 بر 2 برابر شمس تهران در هفته اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت ترین بازی است، چراکه تیم ها شناختی از هم ندارند. ضمن ایتمه تیم ما کمی دیر بسته شده بود و بازیکنان مقداری ناهماهنگ بودند.
وی ادامه داد: در بازی برابر شمس کمی غفلت کردیم؛ البته تیم مقابل هم بازیکنان جویای نامی داشت که بسیار باانگیزه بودند. می دانستیم اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان سخت خواهد شد. شمس تیم خوبی بود؛ آنها بازیکنان نوجوانی در ترکیب خود داشتند، اما همان ها هم با تجربه بودند و میدان های بزرگی دیده بودند.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به هر حال خوشحالم که بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم روند رو به رشدمان در ادامه فصل هم ماندگار باشد. خوشبختانه ما مشکل مالی نداریم و براساس بودجه مان با بازیکنان قرارداد امضا کردیم. ضمن اینکه در چند سال اخیر هم ثابت کرده ایم که تیم خوش قولی هستیمم.
میرحسینی در پاسخ به این سوال که چرا تمرینات تیم تان دیر آغاز شد، تصریح کرد: واقعیت این است که تمیداری ما در لیگ برتر تا لحظات آخر مشخص نبود. تاکنون تقریباً حدود 12 روز است که تمرینات را به صورت جدی آغاز کرده ایم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین