اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۴۹۱

شرکت فرانسوی به صورت امانت کفپوش را در تبریز نصب می‌کند!

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: امروز جلسه خوبی برگزار شد و در این جلسه اعضای هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی و نمایندگان سازمان ورزش و جوانان حضور داشتند.
۱۷:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز|

عباس ترابیان در گفتگویی در مورد سفر امروز خود به تبریز،جهت بازدید و هماهنگی هر چه بیشتر برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملتهای ‌آسیا که قرار است در تبریز برگزار شود گفت: خدا را شکر امروز جلسه خوبی برگزار شد و در این جلسه اعضای هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی و نمایندگان سازمان ورزش و جوانان و همچنین نمایندگان باشگاه مس سونگون و مدیر عامل این باشگاه حضور داشتند.در این جلسه یک بار دیگر وظایف کلی ستاد مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولیت هر یک از افراد کاملا مشخص شد و در پایان به امضای افراد حاظر در این جلسه رسید.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان افزود: بعد از جلسه من به اتفاق اعضاء که در این جلسه حضور داشتند، جهت بازدید به سالن پورشریفی محل برگزاری مسابقات رفتیم، که انصافاً نیروها داشتند با تمام قدرت کار می کردند ،در حال حاضر اسکوربورد بسیار بزرگی نصب شده است. فقط تنها مشکلی که وجود داشت کفپوش سالن هنوز تعویض نشده است، قرار است فردا نماینده شرکت فرانسوی در تبریز حضور داشته باشد و این کفپوش را به صورت امانت در این سال نصب کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین