اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۴۳۱

بی اطلاعی فدراسیون از دوپینگ تکواندوکار

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: هنوز به ما چیزی از سوی فدراسیون جهانی ارسال نشده است؛ ممکن است موضوع مثبت بودن تست دوپینگ به فدراسیون تکواندو ارسال شده باشد.
۱۲:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان در حالی شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور مصر برگزار شد که در پایان سومین دوره از این رقابت‌ها تیم ملی نونهالان پسر با کسب یک مدال طلا، سه نقره در جایگاه دوم جهان قرار گرفت. البته تکواندوکاران دختر نیز با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند که در مجموع تیم ایران عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد. پس از گذشت نزدیک به دو ماه تست یکی از مدال‌‌آوران در بخش پسران مثبت اعلام شده و به احتمال زیاد پس از دریافت مدال نقره این تکواندوکار محرومیت‌های سختی در انتظار تکواندوی ایران قرار خواهد گرفت.

غلامرضا نوروزی در گفتوگویی ، در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یکی از تکواندوکاران نونهال پسر، اظهار داشت: هنوز به ما چیزی از سوی فدراسیون جهانی ارسال نشده است و ما از موضوع دوپینگ تکواندوکار ایرانی بی خبر هستیم، البته ممکن است مسئولان فدراسیون جهانی مثبت بودن تست تکواندوکار ایرانی را به فدراسیون ایران اطلاع داده باشند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: احتمال دارد در مسابقات جهانی این تست از ورزشکاران گرفته شده و حالا جواب آزمایش‌های تست دوپینگ اعلام شده است. ما نمونه‌هایی که در ایران گرفته‌ایم را به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال کرده‌ایم و بعد از قطعی شدن جواب آنها را به ما داده‌اند البته به هیچ عنوان از تکواندوکاران نونهال تست دوپینگ نگرفته‌ایم.

نوروزی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: فدراسیون جهانی تکواندو قطعا در حاشیه برگزاری مسابقات مثل همیشه از ورزشکاران خود به صورت رندمی تست دوپینگ می‌گیرد و احتمالا این نتیجه‌ای که اعلام شده حاصل همان تستی است که در حاشیه مسابقات جهانی گرفته شده است. باز هم تاکید می‌کنم ما هیچ تستی از نونهالان نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین