اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۴۲۰

فکر می‌کنم لیگ جذابی داشته باشیم

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: سخت‌تر و ناراحت کننده تر از خود مصدومیت، فراموش شدن است.
۱۱:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| آرمان زنگنه در گفت‌وگویی، در مورد پایان دوران مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و دیگر هیچ دردی در ناحیه زانو ندارم و با شرایط خوبی تمرین می کنم. هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده‌ام اما کم کم این اتفاق خواهد افتاد.

وی در مورد پیوستن به نفت تهران عنوان کرد: سال گذشته و قبل از آسیب دیدگی هم با نفتی ها صحبت کرده بودم، اما اتفاقی برایم افتاد باعث شد یک سال از میادین دور باشم. امسال با پیشنهاد دوباره نفتی ها روبرو شدم و شرایط مهیا بود و به این تیم آمدم. یک فصل از میادین دور بوده‌ام و سختی‌های زیادی را تحمل کردم و باید برای رسیدن به دوران اوج دو برابر تمرین کنم.

بازیکن نفت آبادان عنوان کرد:هر زمانی که آمدم به اوج برسم مصدوم شدم و شاید هم قسمت این بود، اما سخت تر و ناراحت کننده تر از خود مصدومیت این است که فراموش می‌شوی و هیچ کس هم سراغت را نمی‌گیرد. من در تمرینات تیم ملی مصدوم شدم، اما حتی کسی پیگیر هزینه های درمان و عملم هم نشد. در ورزش ما این رسم باب شده که پهلوان زنده را عشق است و فکر نمی‌کنم در جای دیگری این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه نفت تیم خوبی بسته است، گفت: بازیکنان خوبی در این فصل جذب شده‌اند که همگی ملی پوش بوده‌اند و تیم منطقی بسته شده است. همه از هم شناخت داریم و به قهرمانی فکر می‌کنیم. از سوی دیگر مسابقات غرب آسیا را هم پیش رو داریم و باید با آمادگی زیادی پیش برویم.

زنگنه درمورد فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: به نظر من همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم که لیگ جذابی داشته باشیم. پتروشیمی شرایطش مشخص است و در آسیا شرکت داشته است. دانشگاه آزاد با اینکه دیر تشکیل شده، اما بازیکنان خوبی گرفته و مهرام هم همیشه مهرام است. از سوی دیگر شهرداری تبریز هم فکر کنم از سال قبل قدرتمند تر شده است. درست است که لیگ ما دقیقه 90 سر و سامان می‌گیرد و تیم‌ها می‌آیند، اما فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین