اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۰۶۶

2 خبر از فدراسیون تیراندازی

با برگزاری مرحله اول مسابقات تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ نفرات برتر مردان و زنان مشخص شدند.
۲۰:۵۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها امروز با حضور 103 ورزشکار زن و مرد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. ابتدا با برگزاری فینال تفنگ بادی بانوان بزرگسال، الهه احمدی از تهران در جایگاه اول، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی در جایگاه دوم و زهرا هاشمی از خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستادند.

در تفنگ بادی بانوان جوان نیز، سیده رویا صبح خیز از قم، مریم سلیمی از کرمانشاه و مریم شفیعی از تهران به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در تفنگ بادی دختران نوجوان، آرمینا صادقیان از ایلام در مقام اول، روژان جلالیان از تهران در مقام دوم و درسا فدایی از تهران در مقام ایستادند.

در ادامه با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی مردان بزگسالان، امیرحسین گل پسند از زنجان، پوریا نوروزیان از ایلام و مجتبی قاسم آبادی از مرکزی به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش تفنگ بادی مردان جوان، علیرضا داود آبادی از تهران در مکان اول، امیرحسین میرحیدری از البرز در مکان دوم و حبیب الله پودینه از سیستان و بلوچستان در مکان سوم ایستادند.

در تفنگ بادی پسران نوجوان، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان مقام اول، علی گرمابی از خراسان رضوی مقام دوم و محمد حسین شریف‌زاده از تهران مقام سوم را به نام خود ثبت کردند. سرداوری این دوره از مسابقات را صدیقه برمکی برعهده داشت.

مرحله اول رقابت‌های تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ امروز 13 مهرماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

* مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی برگزار می‌شود

این رقابت‌ها به صورت آزاد و با حضور 135 ورزشکار در دو رشته تراپ و اسکیت با هدف توسعه و تعمیم ورزش تیراندازی و ایجاد بستری مناسب برای علاقمندان این رشته و انتخاب نفرات تیم ملی برگزار می‌شود.

در رشته تراپ مردان و زنان از روز 18 مهرماه با آغاز تمرین رسمی شروع و تا روز 24 مهرماه با برگزاری مسابقات اسکیت ادامه دارد. امتیازات کسب شده توسط ورزشکاران در رنکینگ اهداف پروازی (تیر 96 تا دی 96) لحاظ می شود. تماشای مسابقات اهداف پروازی به صورت رایگان بوده و برای تمام عموم آزاد است.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

۱- سه‌شنبه 18 مهر ماه: تمرین رسمی تراپ مردان

۲- چهارشنبه 19 مهر ماه: مسابقه تراپ مردان ۲راند

۳- پنجشنبه 20 مهرماه: مسابقه تراپ مردان ۲راند و تمرین رسمی تراپ بانوان

۴- جمعه 21 مهرماه: مسابقه تراپ مردان یک راند، تراپ بانوان ۳ راند، فینال سطح A,B تراپ مردان و فینال تراپ بانوان.

5- شنبه 22 مهرماه: تمرین رسمی رشته اسکیت

6- یکشنبه 23 مهرماه: سه راند مسابقه اسکیت

7- دوشنبه 24 مهرماه: دو راند مسابقه اسکیت همراره با فینال

(( زمان آغاز تمرین رسمی و مسابقات در هر 4 روز ساعت 8:30 صبح است))

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین