اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰

آماده میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا هستیم

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و آماده میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا هستیم.
۲۰:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت وگویی در رابطه با آخرین وضعیت میزبانی شهر تبریز برای مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا اظهار داشت: این مسابقات قرار است از ۲۳ مهر ماه در تبریز برگزار شود و خدا را شکر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌هایی که قبلا انجام شده، آماده است و فقط کفپوش سالن پور شریفی مانده که ظرف ۲ روز آینده این سالن هم تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روادید تمامی تیم‌های شرکت کننده آماده و برای آنها ارسال شده است و ما منتظریم که تیم‌ها تاریخ وورد خود به ایران را اعلام کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: طبق هماهنگی اولیه تمام تیم‌ها قرار است تا قبل از ۲۱ مهرماه وارد تبریز شوند و در حال حاضر ازبکستان طی یک‌ نامه رسمی زمان ورود خود را اعلام کرد و به طور مستقیم از ازبکستان به تبریز می‌آید.

ترابیان در پایان گفت: داوران و و ناظران AFC هم قرار است۲۰ و ۲۱ مهرماه وارد ایران شوند و خودم جهت کارهای اولیه از ۱۹ مهر در تبریز هستم و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین