اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۰۲۴

با تغییر تاکتیک در شروع نیمه دوم به گل رسیدیم

سرمربی تیم فرش‌آرا، گفت: در نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود و در نیمه دوم با کمی تغییرات تاکتیکی در اوایل بازی به گل رسیدیم که این باعث شد که تمرکز تیم شهروند از بین برود.
۱۸:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن خبیری در گفت‌وگویی، بعد از پیروزی دیروز 4 بر 2 تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد و شهروند ساری از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم، این بازی، بازی سخت و 6 امتیازی برای ما بود به این دلیل که ما در جدول مسابقات همدیگر را تهدید می‌کردیم.

وی در ادامه، گفت: با توجه به اینکه ما قبل از تعطیلات دو باخت ناباورانه داشتیم که توانستیم در تعطیلات نیم‌فصل که بیشتر شبیه تعطیلات پایان فصل بود روی نقاط ضعف و قدرت خودمان به خوبی کار کنیم.

سرمربی تیم فرش‌آرا، گفت: همانطور که در بازی دیروز مشاهده کردید در نیمه اول کاملاً توپ و میدان تحت اختیار ما بود اما فقط تو‌پ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد البته خدا را شکر در شروع نیمه دوم توانستیم با کمی تغییرات تاکتیکی در همان اوایل بازی دو گل بزنیم و این دو گل باعث شد که تمرکز تیم شهروند کمی از بین برود.

خبیری گفت: البته در این بازی نمی‌توان از دروازه‌بان خوب شهروند غافل شد به این دلیل که اگر هر کس دیگری به جای وی درون دروازه بود، ما می‌توانستیم نتیجه بازی را دورقمی کنیم البته جا دارد از بازیکنانم که زحمات و تلاش زیادی در این بازی داشتند و همچنین طرفداران خوب فرش‌آرا تشکر و قدردانی نمایم.

وی همچنین در مورد داوری این دیدار، گفت: خدا را شکر داوری با اینکه جوان بودند اما عملکرد خوبی داشتند البته شاید چندین صحنه اشتباه در قضاوت خود داشتند اما به طور کل خوب بودند و جا دارد از همین جا از کمیته داوران تشکر کنم که حداقل شرایط را طوری مهیا کردند که داوران جوان بتوانند در لیگ برتر قضاوت داشته باشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین