اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۸۶۲

قرارداد داشتم و باید در لیگ کشتی می‌گرفتم

ملی پوش وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: خوشحالم که کادر فنی و اعضای شورای فنی به من اعتماد کردند، انگیزه زیادی دارم تا طلای ترکمنستان را در لهستان هم تکرار کنم.
۱۸:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| ایمان صادقی درباره کسب مدال طلای بازی‌های داخل سالن و حضورش در فاصله کوتاهی در لیگ گفت:‌ مسابقات خوبی بود و فکر کنم در سطح بالایی برگزار شد. حریفان خوبی داشتم به خصوص حریف هندی که قهرمان آسیا بود و کشتی سنگینی با او گرفتم.

وی ادامه داد: با فاصله کوتاهی در لیگ کشتی گرفتم با توجه به قراردادی که با بیمه رازی داشتم باید کشتی می‌گرفتم و گرفتم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان درباره حضورش در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان عنوان کرد:‌ خوشحالم که کادر فنی و اعضای شورای فنی به من اعتماد کردند، انگیزه زیادی دارم تا طلای ترکمنستان را در لهستان هم تکرار کنم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات هم نتیجه لازم را با کسب یک مدال خوش رنگ بگیرم.

صادقی درباره غیبتش بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان در حالی‌که انتظار حضورش در تیم ملی بزرگسالان می‌رفت، گفت:‌ در جام مدوید مصدوم شدم که باعث شد یک سال دور باشم؛ در مسابقات انتخابی تیم ملی برای جهانی آمریکا هم نتوانستم نتیجه قابل قبولی کنم. در مسابقات انتخابی جهانی فرانسه هم خوب نبودم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا صاحب دوبنده تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی پیش رو باشم و امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب به این مهم برسم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین