اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵

در هفته‌های اخیر بدشانسی گریبان‌مان را گرفته

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: فراز کمالوند به طور کامل تحت حمایت باشگاه است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
۱۵:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت صنعت نفت، گفت: شرایط تیم خوب است. روز گذشته هم در یک دیدار دوستانه با تیم امیدهایمان بازی کردیم. اعضای تیم بر اساس برنامه کادرفنی کار را پیش می‌برند.

وی در مورد اینکه آیا در تعطیلات به اردو می‌روند؟ عنوان کرد: خیر. هوای آبادان بسیار خوب و مطلوب است. اتفاقا پیشنهاد می‌کنیم سایر تیم‌ها برای اردو به جنوب کشور بیایند و از این آب و هوای خوب استفاده کنند.

سرپرست صنعت نفت در مورد نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: متاسفانه اسیر بدشانسی شدیم. توپ‌هایمان به گل نمی‌رود و هر توپی که حریفان می‌آورند وارد دروازه ما می‌شود. بازیکنان قول دادند در ادامه لیگ نتایج را جبران کنند.

امین‌فر در رابطه با اعتراض به عملکرد داور، گفت: داوری در دیدار مقابل سپیدرود مشکل داشت. کارشناسان هم این مسئله را تائید کردند اما در دیدار مقابل فولاد بدشانس بودیم و بحث داور نداشتیم. فولادی‌ها یک توپ آوردند که گل شد و بعد به دفاع رفتند.

وی در مورد اینکه آیا فراز کمالوند مورد حمایت باشگاه است، تصریح کرد: بله کمالوند کاملا تحت حمایت باشگاه است و هیچ مشکلی نیست.

امین‌فر در پایان یاد‌آور شد: احتمال دارد جمعه یا شنبه یک بازی دوستانه مقابل تیمی از لیگ دسته سوم یا لیگ دسته دوم برگزار کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین