اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۷۱۷

پرسپولیس هیچ‌وقت محروم نمی‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچوقت محروم نمی‌شود مسئله محرومیت مطرح شده اما هنوز قطعی نشده است.
۱۴:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| جعفر کاشانی بعد از جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شکست ۴ بر صفر این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: فوتبال همین است، گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، به هرحال این مسائل به وجود می‌آید.

وی در مورد جلسه هیأت مدیره عنوان کرد: جلسه خوبی بود و در مورد مسائل مختلف مانند موضوعات مالی، حقوقی، سفر به دوبی و برنامه‌های تیم حرف زدیم که انشاالله تمام این مسائل با درایت مدیریت باشگاه حل می‌شود.

وی در مورد رأی صادر شده علیه پرسپولیس تصریح کرد: ما باید سعی کنیم در مجامع بین‌المللی هم حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و از این بابت متضرر نشویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با احتمال محرومیت پرسپولیس عنوان کرد: این مسائل مطرح شده اما قطعی نشده است. پرسپولیس هیچوقت محروم نشده و نمی‌شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که مثل اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس به صندوق پیشکسوتان بدهکار است، اظهارداشت: نمی‌دانم، این مسائل را از خودشان بپرسید. خود من پیشکسوت هستم و باید بگویم پرسپولیس متعلق به همه است به خصوص به پیشکسوتان.

وی در رابطه با بحث محرومیت مهدی طارمی عنوان کرد: باشگاه شکایت خود را پیگیری می‌کند و انشاالله بتوانیم محرومیت طارمی را رفع کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین