اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۴۶۱

بازگشتمان به ورزشگاه جواهر لعل نهرو دهلی خوب است

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان در مصاحبه با سایت AFC گفت:این خیلی خوب است که ما به شهری برگشتیم که ۲۲ روز آنجا مانده بودیم. در طول این مدت ما ۶ بازی سخت در ورزشگاه جواهر لعل نهرو داشتیم اما وضعیت در رقابت‌های جام جهانی کاملا متفاوت با دیگر تورنومنت‌ها است.
۱۳:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷ گوا هند به سراغ عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی ایران رفته است تا درباره شرایط تیمش پرس و جو کند.

چمنیان در مصاحبه خود گفت: این خیلی خوب است که ما به شهری برگشتیم که ۲۲ روز آنجا مانده بودیم. در طول این مدت ما ۶ بازی سخت در ورزشگاهجواهر لعل نهرو داشتیم اما وضعیت در رقابت‌های جام جهانی کاملا متفاوت با دیگر تورنومنت‌ها است.

وی افزود: تلاش کریم که به بازیکنان بفهمانیم که تیم های قدرتمندی را پیش رو خود داریم و شرایط کاملا متفاوت است. بازگشتمان به ورزشگاهجواهر لعل نهرو برای ما خوب است.

سرمربی ایران در ادامه درباره گروهشان گفت: گروه سختی داریم زیرا میان تیم های گروه سنی پایین اختلافی زیادی وجود ندارد اما وقتی فیلم های بازی آلمان و گینه را دیدیم متوجه شدم که تمام تیم‌ها به اندازه خودشان قوی هستند اما ما هدف مشترکی داریم و به عنوان یک تیم عمل می‌کنیم تا به این هدف برسیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین