اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۴۶۰

منچستر با این رشفورد و مارسیال آماده قهرمان می‌شود

کاپیتان اسبق سه‌شیرها و منچستریونایتد معتقد است شیاطین سرخ با درخشش رشفورد و مارسیال قهرمان لیگ برتر می‌شوند.
۱۳:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| برایان رابسون از ابتدای فصل جاری مسابقات منچستری‌ها را زیر نظر داشته است.وی که در سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۴ موفق شد ۳۴۵ بازی برای برای شیاطین سرخ انجام داده و ۷۴ گل بزند، بر این باور است که یونایتد‌ها با داشتن ستاره‌های سرحالی همچون رشفورد و مارسیال، پتانسیل قهرمانی را کسب کرده‌اند.

وی اظهارداشت:موردی که قبل از شروع فصل به آن خیلی فکر کردم، قابلیت‌های رشفورد و مارسیال است.به خودم می‌گفتم اگر این دو فصل را با شور و آمادگی آغاز‌کنند و نسبت به فصل قبل بهتر باشد، تیم به گل بیشتری خواهد رسید و از این راه، فرصتی واقعی برای کسب افتخار و مقام پیدامی‌کند.

این چهره افزود:این نکته دقیقا همان چیزی است که اکنون اتفاق افتاده است.مارکوس و مارسیال گل‌های زده‌اند. مشخص است چقدر آماده هستند.همدیگر را در زمین خوب پیدا می‌کنند و در خدمت یکدیگر هستند.

اسطوره یونایتدها معتقد است این دو ستاره در کنار دیگر بازیکنان تیم ژوزه مورینیو، می‌توانند با حفظ آمادگی شرایطی را فراهم کنند که به مقام قهرمانی برسند.

در شرایط کنونی رشفورد در مسابقات فصل جاری ۲ گل زده و سازنده ۳ گل نیز در ۷ مسابقه بوده است.در حالیکه مارسیال ۳ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین