اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۳۷
تا جایی که صبرمان اجازه دهد تیمی از حضور تماشاگرانش محروم نمی‌شود

عبداللهی: با توجه به سوابق، محرومیت تماشاگران تراکتورسازی تشدید خواهد شد

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه تماشاگران تراکتورسازی ۲ یا ۳ بار سابقه فحاشی طبق آیین‌نامه مجازات آنها تشدید خواهد شد.
۱۶:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حسین عبداللهی  در مورد فحاشی‌های صورت گرفته علیه محسن ترکی توسط هواداران  تراکتورسازی در جریان این تیم با پرسپولیس گفت: متاسفانه این مسائل در فوتبال ما تازگی ندارد و تبدیل به یک عادت شده است و اگر مسابقه‌ای بدون حواشی برگزار شود باید تعجب کنیم.  حدود 10 روز پیش نشستی با مدیران عامل باشگاه‌های تراکتورسازی، ملوان و پرسپولیس در کمیته انضباطی داشتیم که چه کار انجام دهیم این تخلفات کاهش پیدا کند چون می‌دانیم ریشه‌کن نمی‌شود. دلیل اینکه مسئولان این سه باشگاه را دعوت کردیم به خاطر سوابق تماشاگران آنها بود.

وی افزود: آقایان طاهری، آذرگون و عباسی گفتند  راهکارهایی  برای کاهش تخلفات تماشاگران در نظر می‌گیرند اما گویا این راهکارها و اقدامات پاسخگو نبوده است. قطعا در قالب آیین‌نامه با تماشاگران تراکتورسازی برخورد خواهیم کرد. مصوبه فدراسیون است که به تخلفاتی که علیه داوران صورت می‌گیرد سریعا رسیدگی کنیم و به همین دلیل به پرونده فحاشی‌هایی که به ترکی صورت گرفت خیلی سریع رسیدگی می‌کنیم. مطمئن باشید در خصوص تخلفاتی که علیه داوران صورت گیرد،‌ پشت آنها خواهیم ایستاد و با توجه به اینکه تماشاگران تراکتورسازی 2 یا 3 بار سابقه این کار را دارند قطعا طبق آیین نامه مجازات آنها تشدید خواهد شد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا امکان محرومیت هواداران تراکتورسازی وجود دارد، تصریح کرد: جریمه نقدی باشگاه تراکتورسازی تشدید خواهد شد و شاید به 15 یا 20 میلیون تومان برسد البته اگر اعضای کمیته انضباطی با این موضوع موافقت کنند.  سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد تیم‌ها را از حضور تماشاگرانشان محروم نکنیم. در این فصل تا جایی که صبرمان اجازه دهد تیمی را از حضور تماشاگرانش محروم نخواهیم کرد.

عبداللهی در خصوص اظهار نظر اخیر سرمربیان پرسپولیس و فولاد علیه داوران گفت: با توجه به اینکه برانکو و اسکوچیچ  سابقه‌ای در این خصوص ندارند از آنها می‌خواهیم مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه دهند و اگر این کار را نتوانند انجام دهند طبق آیین نامه با آنها رفتار خواهیم کرد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون  در مورد پرونده سوشا مکانی گفت: هنوز  در مورد پرونده مکانی تصمیم نگرفته‌ایم و تشکیل جلسه نداده‌ایم. مکانی به تیم ملی دعوت شده و پس از آنکه به ایران برگشت او را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد تا اظهاراتش را در خصوص رفتارهایش در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و ملوان بشنویم و پس از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین