اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۲۴۷

تا بازگشت ایبراهیموویچ نمی‌توانیم به لوکاکو استراحت دهیم

بنابه گفته آقای خاص فوتبال جهان، تا زمانی که زلاتان ایبراهیموویچ دوره مصدومیتش را پشت سرنگذارد و به تیم بازنگردد، امکان فرصت استراحت به لوکاکو وجود نخواهد داشت.
۱۲:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| ژوزه مورینیو که به آقای خاص فوتبال معروف است، در فصل جاری تلاش زیادی کرده به عنوان سرمربی منچستریونایتد، به صورت چرخشی از بازیکنانش در ترکیب استفاده کند.

به این ترتیب فرصت استراحت و بازیابی قوا به همه نفراتش رسیده و یکی از دلایل موفقیت شیاطین سرخ در فصل جاری همین نکته از سوی کارشناسان عنوان شده است.

اما در مورد یک بازیکن، این اصل رعایت نشده است. ستاره‌ای که در تمام مسابقات حضور دائمی داشته‌، روملو لوکاکو است که تابستان از زمان ترک اورتون و حضور در یونایتد، پیوسته برای سرخ‌پوشان اولدترافوردی بازی کرده و در ۹ مسابقه، ۱۰ گل زده است.

مورینیو در مورد این مساله که چرا به گلزن تازه‌وارد استراحت نداده، پاسخ داد:بدون زلاتان، بدیهی است نمی‌توانیم از فوراردها به صورت چرخشی استفاده کنیم.به خصوص که مارکوس رشفورد در پست‌های دیگر هم به کار گرفته می‌شود.

وی افزود:به این ترتیب تا مادامیکه زلاتان به تیم بازنگردد، نمی‌توانیم به مساله چرخشی بودن گلزنان ما فکر کنیم.

این اظهارات در حالی از زبان مربی ستاره یونایتد‌ها اظهارشد که ایبراهیموویچ بعد از دوره نقاهت چند ماهه در ماه ژانویه به تیم بازخواهدگشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین