اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۱۳

انریکه: هیچ یک از اعضای باشگاه از آینده تیم نگران نیستند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که با وجود شکست تحقیر‌‌آمیز تیمش در هفته پنجم لالیگا، مسئولان باشگاه به آینده آبی‌واناری‌ها خوش‌بین هستند.
۱۱:۲۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوئیس انریکه که هفته پیش تیمش در خانه سلتاویگو با نتیجه عجیب 4 بر یک تن به شکست داد، درباره وضعیت فعلی شاگردان خود اظهار داشت: امیدوارم که باخت‌مان در خانه سلتاویگو به ما برای کسب نتایجی بهتر در آینده کمک کند.

انریکه با تأکید بر اینکه می‌داند تیمش از کدام بخش بیشترین ضربه را خورده است، ادامه داد: ربط دادن تمام مشکلات به اشتباهات فردی راه آسانی است، اما به هر حال مهم این است که ما امتیاز از دست داده‌ایم. بازیکنان ما نه تنها باید سطح عملکرد انفرادی‌شان را ارتقا دهند بلکه در قالب یک تیم نیز باید پیشرفت کند. هیچ‌کدام از اعضای باشگاه بعد از باخت اخیر نسبت به آینده تیم ابراز نگرانی نکرده‌اند. با این وجود من و بازیکنانم خوب می‌دانیم که از نظر دفاعی ضعف‌‌هایی داریم که باید برطرف شوند.

انریکه سپس به دفاع از مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی تیمش که به عنوان اصلی‌ترین مقصر در باخت اخیر بارسلونا شناخته می‌شود، پرداخت. او تأکید کرد که بازی درون دروازه‌ با سایر پست‌های یک تیم متفاوت است و اشتباهاتی که یک دروازه‌بان مرتکب می‌شود، به مراتب بیشتر به چشم می‌آید. او عنوان کرد: این تراشتگن و کلودیو براوو نیستند که گل می‌خورند، این بارساست که گل می‌خورد.

بازی بعدی بارسلونا امشب (شنبه) در هفته هفتم لالیگا برابر لاس‌پالماس است. انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا ترکیب تیمش برای این بازی نسبت به بازی قبلی برابر سلتاویگو تغییری خواهد داشت، تأکید کرد: اگر من از سیستم چرخشی برای میدان دادن به بازیکنانم استفاده کنم، همه از آن به عنوان یک آشوب بزرگ در تیم ما یاد می‌کنند. این منم که در تمرینات، نحوه کار و رقابت کردن بازیکنانم را می‌بینم و بر اساس آن در مورد شایستگی آنها تصمیم می‌گیرم و این تصمیم باید به صلاح تیم باشد.

تیم فوتبال بارسلونا امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران میزبان لاس‌پالماس است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین