اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۰۰۶

پیکان حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: تیم پیکان حریف سرسختی است اما ماهم برای کسب پیروزی به میدان می رویم.
۲۱:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: بعد از شکست مقابل گسترش فولاد حالا به دنبال این هستیم تا بتوانیم در خانه به برد برسیم و آن باخت را جبران کنیم.

وی ادامه داد: هر چقدر از لیگ برتر می‌گذرد بازی‌ها نیز سخت‌تر می شود ، اما تیم ما برای اینکه وضعیت خود را در میانه های جدول حفظ کند باید در بازی های خانگی هم نتیجه بگیرد.
میثاقیان اظهار کرد: تیم پیکان حریف سرسختی است و مربی بادانشی هم دارند. آنها قدمت 70 ساله در فوتبال ایران دارند و ما کمتر از 10 سال است که تشکیل شدیم. اما ماهم برای کسب پیروزی به میدان می رویم و تا به امروز تمرینات خوبی را برگزار کردیم و همه چیز در زمین مسابقه مشخص می شود.

وی درباره نتایج هفته های گذشته تیمش و نگرانی هواداران مشهدی نیز گفت: به هر حال هواداران هم باید شرایط ما را درک می کنند. مشکل تیم ما این است که در شهر خودمان هوادار نداریم و تعداد کمی برای بازی‌های تیم به ورزشگاه ثامن مشهد می آیند.
میثاقیان افزود: وقتی تماشگر کم می آید فوتبال هم لذت ندارد و فوتبالیست داخل زمین هم کیف نمی کند و انگیزه ای ندارد. هواداران باید در روزهای سخت هم کنار تیم باشند و امیدوارم در این بازی تعداد بیشتری بیایند.
سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: به هر شکل بازیکنان من در همه بازی‌ها تلاش می‌کنند و از جان خود مایه می گذارند. برای ما بازی های خارج از خانه و داخل خانه فرقی ندارد چرا که همه نفراتمان با جان و دل بازی می کنند اما خب بدشانسی هم برای تیم ما زیاد است و امیدوارم این بدشانسی ها دست از سر تیم ما بردارد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین