اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶

سطح کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا واقعا بالا بود

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا، گفت: با توصیه مربیان مبنی بر اینکه فشار زیادی را به خودم وارد نکنم در دیدار فینال مقابل حریف هندی شُل گرفتم.
۱۲:۴۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| بهنام مهدی‌زاده در گفت‌وگویی درمورد کسب مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و حریفان خوبی بخصوص در سنگین وزن شرکت کرده بودند. برای بسیاری از کشورها کسب مدال طلا با توجه به جایگاه آنها در جدول رده‌بندی اهمیت زیادی داشت.

وی ادامه داد: تمام فرنگی‌کاران با جان و دل جنگیدند و موفق به کسب 6 مدال طلا و 2 نقره شدند. من هم حریفان خوبی داشتم که 3-2 نفر از آنها از بهترین‌های آسیا و جهان بودند؛ 2 دیدار اول بسیار سخت بود که موفق به پیروزی شدم و خوشحالم که درنهایت به مدال طلا رسیدم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا درباره دیدار فینال حریف هندی گفت: در فینال هم با برنامه‌ریزی خوبی روی تشک رفتم و با توصیه کادر فنی فشار زیادی به خودم وارد نکردم و شُل گرفتم و به راحتی به پیروزی رسیدم. امیدوارم در مسابقات آینده نیز بتوانم همین روند را ادامه دهم و بار دیگر برای ایران افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین