اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۷۰۶

دعوت کمیته ملی المپیک برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم

کمیته ملی المپیک از ملت بزرگ ایران و خانواده ورزش کشور برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» دعوت کرد.
۱۵:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| کمیته ملی المیپک جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تمامی آحاد ملت به خصوص خانواده بزرگ ورزش کشور برای حضوری باشکوه و گسترده در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محسن حججی دعوت به عمل آورد.

در متن پیام فوق آمده است:

ملتی که پیرو مکتب «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست» برای دفاع از مقدسات خود زمان و مکان نمی‌شناسد.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از تمامی آحاد ملت بزرگ، ولایت مدار و شهید پرور ایران عزیز به خصوص جامعه ورزش کشور که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده و شهدای بزرگی در این امر مقدس تقدیم این سرزمین نموه است، می‌خواهیم با حضوری با شکوه در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی بار دیگر ضمن تجدید بیعتی دوباره با امام خود، شهدای گرانقدر ایران اسلامی و مقام عظمای ولایت به جهانیان نشان دهند، این انقلاب هر چه دارد به برکت خون شهدا است و این ملت عزیز تحت لوای مقام معظم رهبری به هیچ وجه از آرمانهای خود دست بر نخواهند داشت.

ضمنا، کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 که هم‌اکنون در عشق آباد ترکمنستان حضور دارد، با نام شهید بزرگوار مدافع حرم، «محسن حججی» در این رقابتها شرکت کرده است.

وعده ملت عاشورایی ایران، چهارشنبه پنجم مهرماه، ساعت ٩ صبح میدان امام حسین تهران (ع)

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین