اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۵۷۵

از AFC گفتند به تراکتورسازی اعلام شده که حقوقمان را بدهند

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی خود زنی می‌کنند و حقوق بازیکنان ایرانی را پرداخت نمی‌کنند.
۲۰:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشید طالبی در گفت‌وگویی، در مورد شکایتش از باشگاه تراکتورسازی به AFC گفت: از طریق وکیلم شکایتی را تنظیم کردم و به AFC فرستادم. چند بار مکاتبه کردیم و در آخرین بار آنها اعلام کردند این مسئله را به اطلاع باشگاه تراکتورسازی رسانده‌اند و خواستار این شدند که هر چه زودتر پول من پرداخت شود. 

وی در مورد اینکه آیا با باشگاه تراکتورسازی در این مورد صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: خودم نه این مسئله را به وکیلم سپردم. او یک بار صحبت کوتاهی با مسئولان تراکتورسازی داشته است. 

مدافع اسبق تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم 7 میلیارد طلب بازیکنان خارجی را پرداخت کرده اما پرونده‌های داخلی را نبسته است، گفت:‌همیشه خودزنی می‌کنیم و این مسئله باب شده و تبدیل به فرهنگی در ورزش ما می‌شود. خیلی اوقات بازیکنان خارجی به فوتبال ایران آمدند که کیفیت لازم را نداشتند اما با شکایت به فیفا حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت کردند. خدا را شکر AFC به این مسئله ورود کرده و بازیکنان ایرانی هم می‌توانند به حق و حقوق خود برسند.

طالبی در رابطه با حضورش در دنیای هنر و نقش کوتاهی که به عنوان یک پزشک داشته است، گفت: این مسئله برایم جنبه محک زدن و پشت سر گذاشتن یک تجربه جالب را داشته است. حضور کوتاه مدتی به درخواست داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و تلویزیون در این فیلم داشتم که انگار این مسئله هم مورد استقبال قرار گرفته است. امیدوارم این اتفاق جسارتی به عزیزان اهل هنر نشده باشد. 

انتهای پیام/
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین