اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۰
سپاهان راهش را بلد است و وارد بحران نمی‌شود

باقریان: فرکی در رختکن حرفی از استعفا نزد

مدیرعامل باشگاه سپاهان شایعه استعفای حسین فرکی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد.
۱۳:۰۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-اصغر باقریان  ابتدا در خصوص شعارهای برخی از هواداران سپاهان علیه خودش و همچنین حسین فرکی گفت: هر کس می‌تواند در جایگاه خودش عکس‌العمل نشان دهد و یا نظر بدهد و من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر خاصی داشته باشم. در فوتبال حرفه‌ای این موضوع چندان درست نیست که بعد از یک باخت چنین اعتراض‌هایی صورت بگیرد. قرار نیست سپاهان تمامی بازی‌ها را ببرد و فوتبال مساوی و باخت هم دارد. اگر قرار بود در همه بازی‌ها برنده شویم، دیگر واژه مسابقه معنایی نداشت.

وی در ادامه افزود: در بین هواداران سپاهان یک عده هستند که چنین تفکری دارند و تعداد دیگری از هواداران نیز نظرشان متفاوت با آنهاست. سپاهان راه خود را بلد است و با یک باخت وارد بحران نمی‌شود. قرار نیست راه خودمان را تغییر بدهیم. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشیم. در این مسیر ممکن است با پستی و بلندی‌های زیادی مواجه شویم، اما اهداف‌مان تغییر نخواهد کرد.

باقریان در خصوص شایعه استعفای حسین فرکی بعد از باخت به صبا گفت: سرمربی تیم بعد از این بازی یک ساعت در کنار من بود و در رختکن هیچ حرفی از استعفا نزد. در فوتبال ممکن است بازیکنان یا مربیان بعد از شکست واکنش‌های ناراحت‌کننده‌ای داشته باشند، ولی ما همیشه تلاش می‌کنیم تا آرامش در تیم حکمفرما باشد. استعفای فرکی شایعه است و او کارش را در سپاهان ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت محرم نویدکیا گفت: این مشکل هم می‌تواند برطرف شود و باید بگویم که محرم مثل بازیکنان و مربیان سپاهان، عضوی از مجموعه باشگاه سپاهان است. ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد، اما نویدکیا بزرگ‌تر تیم است و اتفاقاً رابطه خوبی هم با کادر فنی دارد. امیدواریم که این موضوع هم خیلی زود ختم به خیر شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین