اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۲۵
"خداوند تماشاگرنما‌ها را به راه راست هدایت کند"

فرکی: وجهه سپاهان با شعار تماشاگرنما‌ها کوچک می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای تماشاگرانی محدودی که علیه من، علی دایی و بازیکنان سپاهان فحاشی کردند متاسفم و با این شعار‌ها ما کوچک نمی‌شویم.
۲۱:۵۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسین فرکی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان در هفته هفتم لیگ بر‌تر اظهار داشت: بازی امروز را خوب آغاز نکردیم و این برخلاف انتظار ما بود و در 15 دقیقه آغازین مسابقه همه چیز برای ما غیر قابل پیش بینی پیش رفت.

وی افزود: پس از دریافت گل بتدریج بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم نیز تغییر سیستم دادیم و تیم بر‌تر میدان بودیم اما در ‌‌نهایت صبا از این بازی با موفقیت خارج شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: انتظار این شکست را نداشتیم و اتلاف وقت بازیکنان حریف نیز نکته منفی این بازی بود و زمانی که باید از سوی داور مسابقه به عنوان وقت تلف شده منظور می‌شد در ‌‌نهایت لحاظ نشد البته این دلیل باخت نمی‌شود و انشالله در بازی‌های بعد این شکست را جبران می‌کنیم.

فرکی بیان کرد: ما 14 بازی را نباخته بودیم و آخرین باخت ما فصل گذشته در همین ورزشگاه و برابر صبا رخ داده بود و برای تماشاگرانی محدودی که علیه من، علی دایی و بازیکنان سپاهان فحاشی شعار دادند متاسفم و با این شعار‌ها ما کوچک نمی‌شویم و چیزی تغییر نمی‌کند اما این وجهه سپاهان است که کوچک می‌شود.

وی عنوان کرد: فصل گذشته هم همین مسائل وجود داشت و همان‌هایی که فصل قبل در قم علیه من شعار دادند وقتی قهرمان شدیم از من عذرخواهی کردند و من نیز از کنار این موضوع گذشتم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: اگر این این فوتبال بروم اتفاقی نمی‌افتد و آن فرد مورد سئوال قرار می‌گیرد که به نام هوادار و با هدف مشخص لابه‌لای هواداران واقعی سپاهان به ورزشگاه می‌آید و این شعار‌ها را می‌دهد و امیدوارم خداوند آن‌ها را به راه راست هدایت کند.

فرکی درباره شعار هواداران سپاهان در حمایت از محرم نویدکیا گفت: پیش از این در مورد این موضوع حرف زده‌ام و حتی یک جمله هم نمی‌خواهم راجع به محرم صحبت کنم.

وی اظهار داشت: آمادگی همه چیز را دارم اما چون به باشگاهم متعهد هستم به کارم ادامه می‌دهم و باشگاه در مورد من تصمیم گیرنده است.

سرمربی سپاهان افزود: نتایج سال گذشته ما عده‌ای را شرمنده کرد اما اگر این اتفاق و موفقیت ما باز هم رخ دهد آن عده در واقع هرگز شرمنده نمی‌شوند زیرا با هدف خاصی می‌آیند چنان که‌‌ همان نفرات امروز به زیارت حرم حضرت معصومه رفتند و ما را دعا کردند و با یک باخت به ما فحاشی می‌کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین