اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۰۷
پرسپولیس مانند گذشته با اقتدار وارد زمین نمی‌شود

کاشانی: تیم‌های بزرگ، آدم‌های بزرگ می‌خواهند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین آدم‌های بزرگ می‌خواهند
۱۶:۴۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-جعفر کاشانی در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: از شرایط فنی تیم اطلاعی ندارم، اما امیدوارم پرسپولیس بتواند در تبریز موفق شود و در این شرایط حساس بتواند هر سه امتیاز را کسب کند.

وی درباره اختلاف 11 امتیازی پرسپولیس و استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطرنشان کرد: در مورد شرایط فنی تیم کمیته فنی یا سخنگوی باشگاه باید پاسخگو باشند، نه من که رئیس هیئت مدیره هستم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شخصاً دلم می‌خواهد پرسپولیس مانند گذشته‌اش با اقتدار وارد زمین شود و حتی اگر نتیجه هم نگرفت، زیبا بازی کند. در گذشته هم عوامل مجازی در کار پرسپولیس و حتی استقلال ورود می‌کردند، ولی آنقدر این تیم‌ها قدرتمند بودند که تحت هر شرایطی نتیجه می‌گرفتند.

کاشانی در خصوص اینکه آیا در حال حاضر پرسپولیس چنین شرایطی دارد یا خیر گفت: الان پرسپولیس این‌طور نیست که بخواهد مقتدرانه وارد زمین شود، هر چند معتقدم تیم‌های بزرگ چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین آدم‌های بزرگ می‌خواهند تا در مواقع لزوم با شخصیت‌شان کارهای بزرگ انجام بدهند.

وی افزود: داشتن تیمی قدرتمند در داخل زمین یک حرف است و حفظ تیم هم در خارج زمین حرفی دیگر. شما وقتی میهمان دعوت می‌کنید باید شرایط پذیرایی از میهمان را هم داشته باشید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین