اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۰۲۶

تقدیر ساکت از بازیکنان تیم نوجوانان با حضور در هتل

دبیرکل فدراسیون فوتبال بعد از پیروزی تیم زیر 16 سال ایران مقابل افغانستان با حضور در هتل محل اقامت تیم از بازیکنان به خاطر بازی خوبشان تقدیر کرد.
۱۳:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، شب گذشته و پس از پیروزی تیم نوجوانان زیر 16 سال ایران مقابل افغانستان با حضور در هتل محل اقامت تیم در کرج،با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.


دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تمجید از زحمات کادر فنی تیم نوجوانان زیر 16 سال و در راس آنها، عباس چمنیان خطاب به ملی پوشان نوجوان عنوان کرد: آنچه در دیدار مقابل افغانستان و در مجموع رقابت های مقدماتی زیر 16 سال قهرمانی آسیا تا به امروز دیدیم، نشان دهنده پیشرفت روشن و واصح این تیم نسبت به دیدارهای دوستانه مقابل سوریه است که از این بابت باید به مربیان خوش فکر و تلاشگرتان و همچنین شما ملی پوشان، آینده ساز خدا قوت بگوییم.


وی افزود: بدون هیچ شک و تردید، با برگزاری این رقابت ها و نتایجی که گرفتید،کتاب سرنوشت فوتبالی تان تازه باز شده است. به همین دلیل مبادا از یاد ببرید که این تازه ابتدای مسیر حرفه ای تان است و از هم اکنون می‌بایست برای 15 تا 20 سال آینده تان طراحی و تفکر و تعمق کنید.


ساکت خاطرنشان کرد: در سنی قرار دارید که می‌بایست در کنار سیر پیشرفت تان در ورزش،به موضوع درس و تحصیل تان هم اهمیت ویژه ای قائل شوید. این را بدانید که کادر فنی تیم نوجوانان، توجه ویژه ای به بحث تحصیل شما دارد و به طور حتم توجه به هرم اخلاق، درس و ورزش می تواند شما را در همه سطوح در راه پیشرفت قرار دهد. سلام ما را به مدیران و مربیان باشگاهی تان هم برسانید و از آنها که در رشد و پرورش شما نقشی اساسی ایفا کردند تقدیر و تشکر کنید.


در ادامه، عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال هم با تقدیر از حمایت های فدراسیون فوتبال از تیم نوجوانان عنوان کرد: باید بار دیگر مراتب تقدیر و تشکر خودم را از همراهی دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در حمایت از تیم های ملی و به ویژه تیم های پایه ای ملی اعلام کنم.این موضوع،باعث دلگرمی کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم می شود.امیدوارم این بازیکنان بتوانند با مسولیت پذیری مراحل رشد و پیشرفت خود را طی کنند و به مدارج بالا برسند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین